نوستالژی این روزای من ...

نوستالژی این روزای من ...

صدا کن مرا

صدای تو خوب است

صدای تو سبزینه آن گیاه عجیبی است

که در انتهای صمیمیت حزن می روید

در ابعاد این عصر خاموش

من از طعم تصنیف درمتن ادراک یک کوچه تنهاترم

بیا تابرایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

بچه دار نشدن

دوشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۲:۵۹ ق.ظ

خب همون طور که گفتم یکی از شرایط ازدواج من و بنی نداشتن بچه ست...

امروز صبح یهو یاد یکی از اشناهامون افتادم که همین تصمیم رو تو ازدواجشان گرفتن البته خانمه خیلی دلش میخواست ولی شوهره قبول نمی کرد. 

بعد یادم افتاد چ نگاه غم انگیزی بهشون داشتم بعد حدود ۱۵ سال،  و چ نگاه قشنگی به بچه های خواهر و برادرم دارم ...

بعد یادم افتاد پدر بنی دو قطبی داره و اگه بچه دار شم و بچه م یه روز خودکشی کنی بدون شک می میرم یا اینکه مث بنی و مادر شوهرم دائم فیلم سریال و سرش تو گوشی باشه قطعا تحمل نمی کنم ....من همچنین بچه ای نمی خوام و اونقدر خوش شانس نبستم بچه م به خودم بره،  البته بنی هم خیلی خوبه ولی نمیشه روش حساب کرد برای مسئولیت های بچه،  و اینکه از نظر روحی مشکل داره،  فکر کنم تحمل رنج شوهر خیلی راحت تر از رنج فرزنده،.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۲۷
گل بارون زده بهاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی