نوستالژی این روزای من ...

نوستالژی این روزای من ...

صدا کن مرا

صدای تو خوب است

صدای تو سبزینه آن گیاه عجیبی است

که در انتهای صمیمیت حزن می روید

در ابعاد این عصر خاموش

من از طعم تصنیف درمتن ادراک یک کوچه تنهاترم

بیا تابرایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

پدر نامزد

دوشنبه, ۲ دی ۱۳۹۸، ۰۲:۱۷ ب.ظ

پدر نامزد جان ۲ نصف شب زنگ زد بعد قط کرده پیام داده درباره قیمت هر اونس نقره میپرسه😐😐😐😐😐

بعد دوباره پیام داده ببخشید بیدارت کردم دستم خوردد😐

خب حس می کنم که با همه اخلاقای عجیبش دوسش دارم و می تونم باهاش کنار بیام .‌‌...خیلی ساده و مهربونه..

و بنیامینم به رابطه صمیمانه من با پدرش از هر دوسو حسودی میکنه خخخ

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۸/۱۰/۰۲
گل بارون زده بهاری

نظرات  (۱)

۰۲ دی ۹۸ ، ۱۴:۵۰ اشکان ارشادی

هم استانی سلام 

ببین ، پدر شوهرها ، عروس رو حتی بیشتر از دختر خودشان دوست دارند ، فقط باید حرمتش حفظ کنی و خیلی زبانی احترام و عزتش بدی. آنوقت حتی بیشتر از دخترش و حتی پسرش دوستت داره. 

اینهم از من ، تجربه میگه ، شک نکن. اگه یکوقتی هم حرفی به هوای پسرش زد ، خوب طبیعیه منافع او را هم حفظ کنه ولی مطمئن باش منافع اونرو در رضایت عروس میخواد. 

البته پدر نامزد ناجور هم داریم که خداروشکر مال شما عالیه. 

هم استانی ، زیر پست یلدایم همه کوردی و ترکی نوشتند ، اگه نگران این هستی که وبت نیفته جلوی چشم ، راه داره عدم ثبت وبسایت بزن ، یادت رفت خودم بلدم ببندمش. 

ولی نظر اجباری نمیشه و دوست دارم راحت باشی. 

میدانم دوست داری که دفترچه خاطرات همینطور بمانه ، سرمیزنم و خودت توجه کردی حتما. 

فقط یک سوال ، یکی آمد وبم و با توپ پر گفت : آقا من یک عمره همه کرمانشاه گشتم ترکی ندیدم ، منم آرام جواب دادم خیلی از سنقری ها که به مرکز کرمانشاه میایند ترکند ، آنجا هم کورد داره هم ترک. اون پست هم تعریفی بود و اینگونه نبود که بگم اینجا این! آنجا این! کرمانشاه مردم غیور کورد داره. ولی اقلیت رو همه جا داره. 

اگه هم استانی دیگری اینجا بود بدانه که نوشته‌های من تحقیقی و... هست و یکوقت بد برداشت نشه. ممنونم 

همچنین من هیچ منظوری از پستهام ندارم. جملات اول یادت نره ، برای استحکام زندگیت مناسبه. 

خلاصه موفق باشی و برایت آرزوی توفیق دارم. 

پاسخ:
سلام داداشم 
 ممنونم از اینکه وقت گذاشتی 
اتفاقا ترک های سنقر خیلی دوست داشتنی و مهربونن و متفاوت با همه ترک های دنیا 
با پدر نامزد جان دوست شدیم،  خیلی منو دوست داره،  حتی میگه همه پول های پسرم دست تو باشه بهتره اون ولخرجی می کنه یعنی نامزدم اینو بدونه باهاشون دعوا می کنه😁😁😁😁😁😊😊

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی