نوستالژی این روزای من ...

نوستالژی این روزای من ...

صدا کن مرا

صدای تو خوب است

صدای تو سبزینه آن گیاه عجیبی است

که در انتهای صمیمیت حزن می روید

در ابعاد این عصر خاموش

من از طعم تصنیف درمتن ادراک یک کوچه تنهاترم

بیا تابرایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

بلاگفا

پنجشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۵۲ ق.ظ

یه چیزی تو کل سرنوشت من تعمیم داده شده

اینکه همه جریان های مشابه باهم برام رخ میدن

مثلا در عرض دو روز یهویی 4 تا خواستگار دارم یا در طی 24 ساعت سه نفر ابراز علاقه می کنند (که البته هیچ کدومم به درد نمی خورن)

اینکه کامل بیکارو یا اینکه از کار زیاد بیهوش بشم شبا ،یعنی حالت متوسطی نداره

اینکه یهویی یه عالمه پول دستم بیاد و گرفتاری هام بر طرف شه و خوشحال م یا اینکه چن روز پشت سرهم اعصابم خرد میشه و گرفتاری و تنگدستی.....

مثلا الان یهویی بیکار شدم .......ولی آرامش دارم خدایی

بلاگفا م مجددن درب و داغون شده

خداروشکر آوا و سرور و زی زی اومدن اینور و دیگه حرص نمی خورم

پخخخخخخخخخ

روز همگی خوش

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۲۶
گل بارون زده بهاری

نظرات  (۵)

سلام
خوش اومدین به بلاگ
خوشحال میشم از وبلاگم دیدن کنید و نظری هم اگه دوست داشتید بدید
موفق باشید
و من الله توفیق
سایت متفاوت و زیبایی دارین خیلی خوشحال شدم دوباره به وبتون اومدم
سلام عزیزم.
خوبی؟
من مانتو پیدا کردم مانتوی تو هم مبارک باشه عزیزم.به خوشی تنت کنی.
منم اعتقاد دارم به این موضوع.گاهی یه سری اتفاقا پشت سر هم پیش میاد..
من فکر کنم بلاگفا کلا هک شد دیگه...خوب شد که قبل از این که همو گم کنیم اومدیم و بلاگ ساختیم.
روزت قشنگ گلم.
۲۷ شهریور ۹۴ ، ۰۰:۵۷ دختر همساده
تو هم مثل من از عدم تعادل رنج میبری خواهر؟؟؟ :))
اخ اخ....
واقعا که...
لایــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــک..
در صورت دوست داشتن اطلاع بدین تبادل لینک کنیم..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی