نوستالژی این روزای من ...

نوستالژی این روزای من ...

صدا کن مرا

صدای تو خوب است

صدای تو سبزینه آن گیاه عجیبی است

که در انتهای صمیمیت حزن می روید

در ابعاد این عصر خاموش

من از طعم تصنیف درمتن ادراک یک کوچه تنهاترم

بیا تابرایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

همه چی

سه شنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۸، ۰۷:۵۷ ب.ظ

سلام بر همگی ...

دوست ندارم درباره اوضاع ناراحت کننده وطنم صحبتی بکنم ...

ولی خدایی نت قط شده کار من کلا رو هواست ...😐

بگذریم ...

جهت گرمایش دفتر کارم یه چراغ خوراک پزی گرفتم امروز راه اندازیش 

کردم زنگ زدم دومادمون،  اومده مغازه م دیدتش ذوق مرگ شد بنده خدا ، می گه اینو اگه نخواستی بدش بمن ، بعد خواهرم زنگ زده اونم از دور ذوق زده شده 

میگه این چراغ رو اگه دوس نداشتی بده بما ، منم از خوش اومده،  سالار میگه خیلی شعله ش خوشگل بوده،  من روستا میرم با این چراغ ها کلی عکس میگیرم دوست دارم خودم یکی داشته باشم ....

خلاصه خوشحالم ایندفعه چراغ رو پس نمیدم زنگ میزنم سالار بیاد ببرتش

قضیه این چراغ هم طولانیه 

حسش نیس بنویسم فقط بدونید تو یه محیط نسبتا باکلاس و فروشنده های سانتی مانتال من با یه چراغ نفتی ور میرم 😉

یه چیز وحشتناک دیگه اینکه این چن روزی که نت قط بوده من و بنی مستقیم زنگ میزنم و من امروز ۵ تومن شارژ کردم و ۱۵ دقیقه صحبت کردم .

و به خواهرم آلمان هست زنگ زدم با ۵ تومن فقط دو دقیقه تونستم صحبت کنم 

فکر کنم تماس من و بنی کنترل میشه تعرفه شو کم کردن ک بدونن دقیقا راجع به چی صحبت می کنیم ولی خدایی به عنوان دو تا نامزد دور از هم اینقدر مثبتیم باید جایزه هم بهمون بدن، یکم ترسناکه این نرخ تعرفه کم ولی خوشحال کننده س از طرفی ، چون می تونم تا وقتی که نت وصل میشه هر وقت دلم تنگ شد پنج تومن شارژ کنم و مستقیم زنگ بزنم.

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۸/۰۸/۲۸
گل بارون زده بهاری

نظرات  (۱)

۲۸ آبان ۹۸ ، ۲۰:۲۰ محمد قنبری

خوشحالم پا دردت خوب شده. راستی خواهرت آلمان چی کار می‌کنه؟ 

پاسخ:
مررررسسی 
مهاجرت بعلاوه زندگی بعلاوه خانه داری 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی