نوستالژی این روزای من ...

نوستالژی این روزای من ...

صدا کن مرا

صدای تو خوب است

صدای تو سبزینه آن گیاه عجیبی است

که در انتهای صمیمیت حزن می روید

در ابعاد این عصر خاموش

من از طعم تصنیف درمتن ادراک یک کوچه تنهاترم

بیا تابرایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

نت ما هنوز وصل نشده

يكشنبه, ۳ آذر ۱۳۹۸، ۱۲:۱۳ ق.ظ

سلام ...

روم نمیشه راجع به نت غر بزنم وقتی یه عالمه آدم تو این درگیری ها فوت شدن...

خب فرقی نمی کنه چ معترض چ پلیس، همه آدمن، خیلی ها عزادار شدن و خیلی ها آینده شون چ تحصیلی چ کار به فنا رفت....

دوست داشتم برم عزاداری تک تکشون به خانواده هاشون بگم تو غمتون شریکم.

دلم برای بنی تنگ شده ولی بی حس شدم ، وقتی اینهمه آدم مردن یا دستگیر شدن چ اهمیتی داره نت باشه یا نباشه...وقتی آمار فحشا اینقددددر زیاد شده چ فرقی می کنه من نت داشته باشم یا نداشته باشم ...

چقدر دلتنگتم مامان

برای پاهات وقتی سرمو روش میزاشتم و اشک می ریختم 

برای دستات وقتی تا صبح دستت تو بغلم بود و می خوابیدم ...

با همه دلتنگی هام خداروشکر می کنم نیستی و مرگ فرزندت رو ندیدی ...

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۸/۰۹/۰۳
گل بارون زده بهاری

نظرات  (۱)

منم خودمو جای کسایی میزارم که عزیزشون رو تو این شلوغی ها از دست دادن، نمیدونم الان چه‌جوری دارن تحمل میکنن، وقتی آدم به این فکر میکنه واقعا  لازم بود این همه آدم کشته بشن یا میشد جور دیگه ای این اعتراض ها تموم بشه که به کسی آسیب نرسه از درون تاسف میخوره

امیدوارم اگه آخرتی باشه، روحشون در آرامش باشه 

پاسخ:
آمین 
ممنونم از توجهتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی