نوستالژی این روزای من ...

نوستالژی این روزای من ...

صدا کن مرا

صدای تو خوب است

صدای تو سبزینه آن گیاه عجیبی است

که در انتهای صمیمیت حزن می روید

در ابعاد این عصر خاموش

من از طعم تصنیف درمتن ادراک یک کوچه تنهاترم

بیا تابرایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

خدایییی

جمعه, ۱۷ آذر ۱۳۹۶، ۰۱:۰۶ ب.ظ

خدایا زمینت خیلی بی قراره 

خصوصا برای منی که به کوچک ترین لرزه هم حساسم 

این حس رو دوسال پیش وقتی تو تخت های دو طبقه خوابگاه کبری بالای سرم 

تکون می خورد داشتم و اون موقع مدتی تپش قلب گرفتم و حتی دارو مصرف می کردم چون نصف شب با یک تکون کبری از جا می پریدم 

الان دائم احساس می کنم کبری بالای سرم تکون می خوره 

خدایا خودت کمک کن ,من باز دچار طپش قلب شدم

پ ن : الانم داره می لرزه 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۱۷
گل بارون زده بهاری

نظرات  (۱)

عزیز دلمممم
خدا معجزه کنه و همه اینا ه زودی تموم بشه
پاسخ:
😍😍😍😍😍😍

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی