نوستالژی این روزای من ...

نوستالژی این روزای من ...

صدا کن مرا

صدای تو خوب است

صدای تو سبزینه آن گیاه عجیبی است

که در انتهای صمیمیت حزن می روید

در ابعاد این عصر خاموش

من از طعم تصنیف درمتن ادراک یک کوچه تنهاترم

بیا تابرایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

ارتباط با جنس مخالف

سه شنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۵، ۰۸:۴۰ ب.ظ
من نمی دونم چرا تو ارتباط با جنس مخالف اینهمه مشکل پیدا می کنم
هرچی آدم مغرور و خودپسند و نچسب هم هست میان رو من کلیک می کنند (من از آدمای خود پسند متنفرم بنظر من هیچ دلیلی برای کلاس گذاشتن خود برتر بینی وجود نداره ولی ذقیقن همینا از من خوششون میاد)
بعدشم کلی آه و نفرینم می کنند چون من دقیقن رو غرورشون ایراد میزارم
امروز با یکی از همونا دعوام شد البته من اهل دعوا  نیستم بهش گفتم من خالی از ایراد نیستم ولی توقع دارم شما هم ایرادای خودتو ببینی
ولی اصلننن کوتاه نیومد بهم گفت خیلی از دستت ناراحتم و اول گفت ایشالا خیر نبینی و بعد هم آرزوی خوشبختی کرد جالب اینجاست که اون به من گفت خودخواه و خود برتربین و غیر مستقیم گفت هیچی نیستی ولی پر از ادعایی
دیگه کم آوردم
دیگه تا آخر عمرم باهیچ آدم مدعی حتی یک کلمه هم حرف نمی زنم چون اصلاح ناپذیرن حتی اگر عاشق باشن
سعی می کنم شاد بشم و از این قضیه رد میشم



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۱۷
گل بارون زده بهاری

نظرات  (۹)

سلام خوبی عزیزم؟
خیلی خسته ام..خیلی زیاد.
اره خودمم از خونه موندن خسته ام..اماچه کنم..میثم که اجازه نمیده هرجایی برم..مثلا برم قدم بزنم و اینا..باشگاهم که اصلا در توانم نیست و حال و حوصله شو ندارم.میمونه کلاس زبان.که اونم معده درد جوری بی طاقتم کرده که اصلا نمیتونم به اونم فکر کنم اما قلبا دوس دارم برم...
اهوم...طفلکی راحت شد.خیلی مریض بود.
سلام خانومی.
صبحت بخیر.حالت خوبه؟
ووویی میبینم که همه یه جوری درد معده رو تجربه کردن.چقدر بد.
دیروز هی تو فکرم بود که یه چیزی باید بخرم..اما آخر یادم نیومد.اما الان اومدم تو کامنتا دیدم اون چیزی که میخواستم بخرم عرق نعنا بود.یادم رفت متاسفانه.
اما عوضش دکتر رفتم.
اهوم شمال دوس دارم..اما با مامانم و میثم..تنها دوس ندارم برم...

چقد بده که آدم به این راحتی برای کسی اینجوری آرزو میکنه.. که خیر نبینه!

چقد هضمش سخت بود این پستت..

غرور خوبه اما حدی داره! نکه بشه همچیزش..

خوبی الان؟

فدات عزیزم مرسی از تو که همیشه میای و بهم سر میزنی.واقعا خوشحالم میکنی.
نه اصلا وز نیست موهاش...یه موهای خیلی پرپشت مشی و تقریبا لخت رو تصور کن...یه چیزی بین لخت و مجعد کاملا خوش حالت.اما خوب به این موهای بدبخت هی ژل و سشوار میزنه...
نمیدونم والا...
بهترین شامپوهارو هم براش خریدم اما فایده ای نداشت..راستی اونقدری که گفتم هم لخت نیست موهاش...منظور من معمولی بود..چون موی لخت هم قشنگی خاص خودشو داره..
منم موهام لخت نیست و فر درشته...ینی پیچ و تاب داره..یه مدت همش اتو میکشیدم..خیلی خسته میشدم هر روز هرروز. ..اما بعدش دیگه بیخیال شدم و حساسیت نشون ندادم بهشون..
میثمم موهاش خیلی خیلی خشکه...برای نرم کردن موهاش شامپوهای خارجی خیلی خوبی گرفتم اما همه شون فقط دوره ی اول جواب میداد و بعدش بی اثر میشد...
میگما اسم شامپوت چیه؟منم بزنم شاید موهام صاف بشه..
راستی این شامپوئه قیمتش چنده؟میخوام تو لیست خریدم بنویسم که سرماه رفتم خرید بخرم برای میثم.ببخشیدا پرسیدم عزیزم.
خوب پس عالیه..
من حتی تا شصت تومنم یه شامپوی آلمانی که اسمشو هم نمیدونم برای میثم خریدم..اما اصلا راضی نبود و جز یکی دوبار استفاده ش نکرد..میگفت موهامو بدحالت میکنه.خخخخ.
حالا این دفعه حتما اینو میخرم.مرسی.
خوب فکر کنم به موهای شما وز نمیگنا..میگن فر.
منم موهام فره...اما فره ریز نه...فر درشت...ینی پیچ و تاب داره...
توی نظر خواهی از آقایون بیشتر برای خانوما موی پیچ و تاب دار پسندیده شده..پس به خاطر موهات ناراحت نباش...
هرچند من خودمم از موهام دل خوشی ندارم..دوس دارم لخت لخت بود.خخخ.
واییی مو فنری.منم موهام فنریه...اما خوب فنراش حرف گوش کنن.خخخخخ.
من همیشه موهامو با کلیپس جمع میکنم..اما مطمئنم اگه موهام لخت بود حتما میریختم رو شونه هام...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی