نوستالژی این روزای من ...

نوستالژی این روزای من ...

صدا کن مرا

صدای تو خوب است

صدای تو سبزینه آن گیاه عجیبی است

که در انتهای صمیمیت حزن می روید

در ابعاد این عصر خاموش

من از طعم تصنیف درمتن ادراک یک کوچه تنهاترم

بیا تابرایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

سکته

يكشنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۵، ۱۲:۳۶ ق.ظ
سلام
برادرم اینا بخاطر خراب شدن دستشویی خونه شون یه 5 روزی بود اینجا بودن و امروز بعد شام برگشتن 
بعد شام ساعت 10 برادرم زنگ زد منم به شوخی ج دادم گفتم دستشویی تون افتتاح کردین ...اونم گفت آره و بعد گفت خاله م فوت شده ..
یعنی بدون مقدمه گفت 
الان سرم داره می ترکه 
فردا هم باید برم کرمانشاه تمدید کارت نظام مهندسی و ثبت نام کلاس اتوکد ..
دارم سکته می کنم 
خاله م فقط یه دونه دختر داشت 
الان می دونم چ حال بدی داره 
اصلا وقتی یکی می گه مامانم فوت شده من رسمن نابود میشم الان اون شخص خاله منه و دختر خاله من تنها بچه ی خاله م بی مادر شده ..
خدایا بهشون صبر بده

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۲۶
گل بارون زده بهاری

نظرات  (۲)

سلام عزیزم.
فوت خاله تون رو تسلیت میگم.متاسف شدم.خدا رحمتشون کنه و به تنها دخترش صبر بده...واقعا سخته...
پاسخ:
ممنونم آوا جان 
خدا رفتگان شما رو بیامرزه 
تسلیت میگم، خدا روحشونو شاد کنه
پاسخ:
ممنونم عزیز ..
خدا رفتگان شما رو بیامرزه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی