نوستالژی این روزای من ...

نوستالژی این روزای من ...

صدا کن مرا

صدای تو خوب است

صدای تو سبزینه آن گیاه عجیبی است

که در انتهای صمیمیت حزن می روید

در ابعاد این عصر خاموش

من از طعم تصنیف درمتن ادراک یک کوچه تنهاترم

بیا تابرایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

13ام

جمعه, ۱۳ فروردين ۱۳۹۵، ۰۹:۵۹ ب.ظ
عههه..........
چرا کسی رو پستام دیگه کامنت نمیزازه
یعنی در اون حد ضایع می نویسم ...........
فردا میرم ایلام
از اون حالت وحشتناک غمگین خارج شدم
قراره یه اتفاق خوب بیفته

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۱۳
گل بارون زده بهاری

نظرات  (۴)

۱۳ فروردين ۹۵ ، ۲۲:۰۸ طاها میرویسی
من از این به بعد کامنت می ذارم!
سلام عزیزدلم.سال نوت مبارک باشه.
ممنون ک میای پیشم.
مینویسم امروز اون موضوع رو.

تولدت پساپس مبارک باشه عزیز. دلت شاد..

میگم ایلام چه خبره عزیزم؟ اونجا کار میکنی؟!

جالبتر اینه که اولین کسی هستی که میگی لوسم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی