نوستالژی این روزای من ...

نوستالژی این روزای من ...

صدا کن مرا

صدای تو خوب است

صدای تو سبزینه آن گیاه عجیبی است

که در انتهای صمیمیت حزن می روید

در ابعاد این عصر خاموش

من از طعم تصنیف درمتن ادراک یک کوچه تنهاترم

بیا تابرایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

ثابت قدم

دوشنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۳۳ ب.ظ

سللللللللام به همگی

دیروز بشدت سرم درد می کرد از آدمهای این دوره آدمهایی که فقط قصد دارن از آدم بکشن

ما همیشه از دولت می نالیم غافل از اینکه تا اشکالی در من ویا شما نباشه دولتی ها هم به مردم ظلم نمی کنند چرا که اون ها هم فرزندان همین آب وخاکند

وقتی مردم خودشون به خودشون رحم نمی کنند نباید توقعی از دولت داشت
...

حساب کردم با اینکه کاری ندارم اما 500تومن طلبکارم و 400 دیگه م آخر ماه اضافه میشه ..........

تصمیم جدی گرفتم پولمو بگیرم ازشون

خب من سعی می کنم خیلی با احترام صحبت کنم و مراعات مردمو بکنم ولی دوست ندارم مورد سواستفاده دیگران قرار بگیرم...

سرم شدیدن درد گرفته بود...

تو خواب صدای تی وی رو شنیدم و صدای تخمه خوردن برادرم ..

لحظه شماره می کردم تلویزیوت لعنتی خاموش شه

تا اینکه آخرش بعد یکساعت خاموش شد ....


موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۲۲
گل بارون زده بهاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی