نوستالژی این روزای من ...

نوستالژی این روزای من ...

صدا کن مرا

صدای تو خوب است

صدای تو سبزینه آن گیاه عجیبی است

که در انتهای صمیمیت حزن می روید

در ابعاد این عصر خاموش

من از طعم تصنیف درمتن ادراک یک کوچه تنهاترم

بیا تابرایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

ایران جان

چهارشنبه, ۱۸ فروردين ۱۴۰۰، ۱۱:۱۳ ب.ظ

شرمندم ایران جان ولی هیچ نوع حس وطن پرستی بهت ندارم 

حیف اون ۳۲ سال زندگی از عمرم که اونجا هدر دادم 

شرمندم ایران جان ولی دلتنگت نشدم 

هنوز هم وقتی بهت فکر میکنم از فرط عصبانیت بدنم میلرزه 

به خود ببال که سرزمین نامرد پرور و دزد پروری 

به خود ببال همه دانشجوهای شریف از اول دنبال مهاجرت هستن از بس متخصصی تو فراری دادن آدما....

شرمندم ولی حتی نسبت به قراردادت با چین احساس مخالف یا موافقتی نداشتم 

شرمنده م از مردم دو روت خیلی خسته م ...

شرمنده باش از همین راه دور هنوزم وقتی به زندگی تو ایرانم فکر میکنم

دوست دارم اسمشو بزارم سالهای بر باد رفته و هنوزم منو غمگین می کنی و عصبانی ...

موافقین ۰ مخالفین ۱ ۰۰/۰۱/۱۸
گل بارون زده بهاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی