نوستالژی این روزای من ...

نوستالژی این روزای من ...

صدا کن مرا

صدای تو خوب است

صدای تو سبزینه آن گیاه عجیبی است

که در انتهای صمیمیت حزن می روید

در ابعاد این عصر خاموش

من از طعم تصنیف درمتن ادراک یک کوچه تنهاترم

بیا تابرایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

سفر به ماه

چهارشنبه, ۴ فروردين ۱۴۰۰، ۰۴:۴۱ ق.ظ

یه آقای میلیاردر ژاپنی برای سفر به ماه و اقامت یک هفته ای در هتل فضایی برای ده نفر بلیت خرید(هزینه تور ماه پنج میلیون دلار )

و یه قرعه کشی راه انداخت که اون ده نفر رو انتخاب کنه ،  منم ثبت نام کردم مرحله دوم باید یه سوال جواب میدادی مهم ترین هدف زندگیت چیه و این سفر چ کمکی به هدفت میکنه 

که بنیامین اجازه نداد مرحله دوم ثبت نام کنم گفت من نمیزارم تنهایی هیچ جا بری و ازم خواهش کرد ادامه ندم 

و الان کلی غصه خوردم چرا این فرصت رو از دست دادم ...

چرررررررا 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۱/۰۴
گل بارون زده بهاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی