نوستالژی این روزای من ...

نوستالژی این روزای من ...

صدا کن مرا

صدای تو خوب است

صدای تو سبزینه آن گیاه عجیبی است

که در انتهای صمیمیت حزن می روید

در ابعاد این عصر خاموش

من از طعم تصنیف درمتن ادراک یک کوچه تنهاترم

بیا تابرایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

آشپزی به سبک عربی

يكشنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۹، ۰۵:۰۲ ق.ظ

آقا اینجا اومدم بگم دارم آشپزی به سبکی کاملا متفاوت با سبک ایرانی از مادر شوهر جان یاد میگیرم چون همسر جان فکر می کنه غذایی که به سبک مادرش درست نشه کاملا بی مزه س و منم حقیقتا از اینهمه مزه دادن و ادویه های مختلف به غذا دادن بیزارم ولی چون مادر های خونه دایره المعارف غذاهایی با ۴۰ سال تجربه هستن ، و به هر حال من با فرهنگی متفاوت ازدواج کردم تصمیم به یادگیری آشپزی شون کردم و حتی نت برداری میکنم تو یه دفتر....

خانواده همسرم عرب هستن (ولی خودشون از عرب ها بیزارن و انکارش می کنن)

و سبک خاصی از آشپزی دارن.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۲/۱۷
گل بارون زده بهاری

نظرات  (۱)

۱۷ اسفند ۹۹ ، ۰۷:۱۸ ع . رئیسیان

سلام وقتتون بخیر

چقدر خوبه که رابطه تون با مادر شوهرتون شبیه رابطه مادر و دختراس. اینجوری هم غم نبودن مادرتون کمتر میشه و هم احساس غربت کمتری خواهید داشت. و صدالبته هرچی فاصله بین عروس و مادر شوهر کمتر بشه محبت زن و شوهری هم بیشتر میشه.

به امید سلامتی و آرامش و شادی همیشگی برای شما

پاسخ:
ممنونم آقای رئیسیان 
انشالله بهترین ها برای شما نیز رخ بده 
بله به واقع اصلا حس نمی کنم وارد کشور دیگه ای شدم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی