نوستالژی این روزای من ...

نوستالژی این روزای من ...

صدا کن مرا

صدای تو خوب است

صدای تو سبزینه آن گیاه عجیبی است

که در انتهای صمیمیت حزن می روید

در ابعاد این عصر خاموش

من از طعم تصنیف درمتن ادراک یک کوچه تنهاترم

بیا تابرایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

ایران ویرانم

سه شنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۹، ۱۱:۴۹ ب.ظ

مگر توقع من از ایران چی بود .بجز کمی عدالت و نظم و هماهنگی و روراستی 

چیزی که اینجا جزو حقوق اولیه س ...

اینجا قشنگه و آدماش مهربونن، باید تلاش کنی،  از صفر شروع کنی، چقددددر غصه دارم برای ایران ویرانم...

سرزمینی که هر وقت بهش فکر می کنم باورم نمیشه این حجم از قانون جنگل بودنش رو ...

این همه آدمای پاچه خوار و زبون باز و طمع کار و تشنه رابطه ...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۲/۱۲
گل بارون زده بهاری

نظرات  (۱)

من همیشه میگم قانون رو گذاشتن فقط برای قشر بدبخت جامعه . کافیه  پول یا قدرت  داشته باشی بعد هر کاری کنی کسی نمیاد  ازگل کم تر بهت بگه ..

خوب کردی رفتی .تو ایران همه بیمارن ، از نظر روانی هرچقدرم بخوای سالم بمونی بقیه نمی زارن . منم اگه فرصتش رو داشتم میرفتم .اینجا کوچیک ترین آزادی  و شادی رو ازت میگیرن  .

منم متاسفم برای شرایط الان ایران 

فکر نکنم حالا حالا ها چیزی تغییر کنه

امیدوارم هرجا هستی راه موفقیتت رو پیدا کنی 

پاسخ:
ممنونم عزیزم...
اینجا دنیایی کاملا متفاوت با ایران داره ...و وقتی اولش وارد میشی انگار حقی رو بهت میدن که سالها ازش محروم بودی و همش غصه میخوری چرا زودتر نیومدم یا چرا ایران نمی تونه اینطور باشه،  آیا نظم و عدالت اینقدر سخته ؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی