نوستالژی این روزای من ...

نوستالژی این روزای من ...

صدا کن مرا

صدای تو خوب است

صدای تو سبزینه آن گیاه عجیبی است

که در انتهای صمیمیت حزن می روید

در ابعاد این عصر خاموش

من از طعم تصنیف درمتن ادراک یک کوچه تنهاترم

بیا تابرایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

لپ تاپ جان

شنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۸، ۰۹:۵۶ ب.ظ

لپ تاپ جانم رو تقریبا باز نشسته کردم و یه سیستم خونگی رو جایگزینش کردم 

خب شاید دیوونه م ولی حس میکردم لپ تاپم به سیستم خونگیه حسودی میکنه در عین حال خوشحالم هست....

به نظرم هر جسمی تو دنیا حس داره حتی خاک حتی هوا ...

خب این خل و چل بودنو از بچگی داشتم...یه چن سالی این حس ها رو نداشتم الان بهتر شدم...

بچه بودم گل ها رو نوازش میکردم ماچشون میکردم 

الان کلا دور گل و گیاه نمیرم و بیشتر دنبال گلدون های مصنوعیم....

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۸/۰۹/۱۶
گل بارون زده بهاری

نظرات  (۳)

سلام

چقدر با نمک و البته با احساس...مخصوصا اونجا که گفتید گل‌ها رو نوازش میکردید و ماچشون میکردید!

پاسخ:
لطف دارید هنوزم گاهی دزدکی بن سایم رو می بوسم برگاشو
۱۶ آذر ۹۸ ، ۲۲:۲۳ اشکان ارشادی

سلام ، خوب کلا موفق باشی. سیستم کارایی بیشتری داره ولی لبتاپ هم خوبی های خودش رو داره.

سربلند باشی. 

پاسخ:
سلام هم استانی 
ممنونم از توجهتون
هرچیزی کارایی خودش رو داره واقعا
۱۷ آذر ۹۸ ، ۰۱:۲۰ محمد قنبری

من عشقم طبیعته. از نظر من فرق گل‌های مصنوعی با گل‌های طبیعی مثل فرق انسان با رباته. کم کم داری از انسان  تبدیل می‌شی به ربات 😥

پاسخ:
از نظر منم هیچ رباتی تو دنیا وجود نداره همه اشیا جان دارن هستن 🙈

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی