نوستالژی این روزای من ...

نوستالژی این روزای من ...

صدا کن مرا

صدای تو خوب است

صدای تو سبزینه آن گیاه عجیبی است

که در انتهای صمیمیت حزن می روید

در ابعاد این عصر خاموش

من از طعم تصنیف درمتن ادراک یک کوچه تنهاترم

بیا تابرایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

خوبم خوب

پنجشنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۸، ۰۷:۳۳ ب.ظ

در خلوت تنهایی خودم و گریه های آخر شب و اول صبحم به این نتیجه رسیدم 

اگه ما کامپیوتر هستیم و زندگی اینترنت هر لحظه ممکنه ویروسی بشیم و شرکت های سازنده  آنتی ویروس هم حتی آپ دیت می کنن برنامه شون رو (البته خودشون ویروس رو میندازن به جون ملت) ، و اونوقت من چنور هنوز با سیستم قدیم با درد ها مدارا می کنم قبلا خشک و عصبی الان همش گریه می کنم منم باید آپدیت شم که بتونم با اینهمه تلخی کنار بیام

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۸/۰۸/۲۳
گل بارون زده بهاری

نظرات  (۱)

۲۴ آبان ۹۸ ، ۰۰:۱۵ محمد قنبری

توان گریه کردن نعمت بزرگیه. خوش به حالت که اینقدر راحت گریه می‌کنی👏

پاسخ:
موافقم دوست عزیز چون مدت ها از این توان محروم بودم و فقط حرص میخوردم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی