نوستالژی این روزای من ...

نوستالژی این روزای من ...

صدا کن مرا

صدای تو خوب است

صدای تو سبزینه آن گیاه عجیبی است

که در انتهای صمیمیت حزن می روید

در ابعاد این عصر خاموش

من از طعم تصنیف درمتن ادراک یک کوچه تنهاترم

بیا تابرایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

بیو پرو فایل بعضیا

يكشنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۸، ۰۶:۲۵ ب.ظ

تصادفی پروفایل کیا رو چک کردم 

یه جمله رو بیو تلگرامش نوشته بود که همیشه در جواب نبودن هاش بمن میگفت

ترجمه اون جمله : مهم نیست چقدر دوری ، مهم اینه تو دلمی (حالا بیست کیلومتر از هم دور بودیم ولی بنی دو قاره از هم دور بودیم و خودش رو بمن رساند ۴۸ ساعت تو راه بود برای دین من و بعد از ۱۵ سال اومدن به ایران دو هفته کامل کرمانشاه بود)

گفتم خدایا معلوم نیست چن نفر رو با این جمله خر کرده 

پ ن: یکی از بزرگترین اشتباهات من در روابطم امتحان نکردن طرف مقابلم بودم خیلی می ترسیدم طرفم زرد از آب در بیاد ....

موافقین ۱ مخالفین ۱ ۹۸/۰۸/۱۹
گل بارون زده بهاری

نظرات  (۲)

۱۹ آبان ۹۸ ، ۲۰:۰۷ محمد قنبری

سلام!

      چقدر غلط املایی تو نوشته ت بود. چند بار خوندم باز حالیم نشد.  دوست دارم یه جوری بنویسی که برای غریبه ای  مثل من هم قابل فهم باشه. انگار داری با خودت حرف می زنی که همه چیز رو در مورد خودت می دونی و لازم  نمی بینی در موردش توضیح بدی. اون آن لایک هم از طرف من بوده. ناراحت نشی.

پاسخ:
ببخشید 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
از کسی که همه نمره هاش بیست و انشا ۱۱ می گرفت انتظار بیشتری نباید داشت 
۱۹ آبان ۹۸ ، ۲۲:۰۰ محمد قنبری

ببخشیدها ولی این مربوط به انشا نمی‌شه مربوط به دیکته اس. هرچند که انشائت هم تعریفی نداره. خدا به خواننده هاش صبر عنایت بفرماید😥

پاسخ:
رمز گشایی کردم براتون دیگه 😊

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی