نوستالژی این روزای من ...

نوستالژی این روزای من ...

صدا کن مرا

صدای تو خوب است

صدای تو سبزینه آن گیاه عجیبی است

که در انتهای صمیمیت حزن می روید

در ابعاد این عصر خاموش

من از طعم تصنیف درمتن ادراک یک کوچه تنهاترم

بیا تابرایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

یک دریچه به سمت نور

جمعه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۳۲ ب.ظ

فکر کنم کمی بهترم .....

چون می تونم به واژه های مثبتی چون الگو پذیری از افراد موفق ،تلاش برای زندگی بهتر و هدف فکر کنم

و هم چنین به ورزش و زبان

یه گوشی سامسونگ ساده هم بعنوان گوشی دوم گرفتم

و مقدار زیادی از اعتیادم به گوشی اصلیم کم کرده

امروز کلی درس خوندم یه مقاله انگلیش ترجمه کردم

عاشق انگلیشم ولی نمی دونم از کجا باید شروع کنم

دلتنگی درد بدیه

هنوزم دلم واسه مامانم تنگ شده

بعد از سه سال هنوزم قلبم درد می کنه

خدایا کاش روزی بیاد این درد از بین بره


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۲۱
گل بارون زده بهاری

نظرات  (۴)

یه پست تو وبلاگم هست به اسم انگلیسی به خوشمزگی لواشک. شاید خوشت بیاد
راستی، کاش گزینه ی دنبال کردن رو فعال کنی تا راحت بشه دنبالت کرد
انگلیسی؟ خوبه
سلام دوست عزیزم.
منم سال خوبی رو برات آرزو میکنم.
سرشار از موفقیت های روزافزون..آرامش..خوشبختی.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی