نوستالژی این روزای من ...

نوستالژی این روزای من ...

صدا کن مرا

صدای تو خوب است

صدای تو سبزینه آن گیاه عجیبی است

که در انتهای صمیمیت حزن می روید

در ابعاد این عصر خاموش

من از طعم تصنیف درمتن ادراک یک کوچه تنهاترم

بیا تابرایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

دلتنگی و دوری

يكشنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۸، ۰۹:۵۵ ق.ظ

وقتی از بنیامینم ناراحت میشم 

ناخودآگاه دست خودم نیس یهو می بینم چند ساعته بهش پیام ندادم 

بعد می خوام پیام بدم فقط براش پست میفرستم ....اینا غ ارادی هست و دست خودم نیس ...اون بنده خدا هم بغلت اختلاف ساعت ده ساعت و نیم یا خوابه یا سرکار هست و متوجه نمیشه من ناراحت شدم ازش...

بعد میشینم با خودم فکر میکنم میگم مقاومت کن چنور ، این دیگه دوست پسر نیس ، نامزدته و دیدی یه دفعه شوهرت شد اینجوری خودتو عذاب بدی زندگیت سخت میشه، حقیقت اینه من خیلی یه حرف بهم بر می خوره و بنیامین هم از من بدتر خیلی رکه قربونش برم...

وقتی فکر می کنم چقدر تا الان بخاطر من اذیت شده و منو دوست داره از خودم خجالت می کشم بخاطر یه حرفی ناراحت شدم...در حالی که اون حرف نه توهین توش بود نه هیچی،  فقط یه واقعیت تلخ بود ...

خدایا منو بزرگ کن.

پ ن : خیلی همدیگه رو دوست داریم ولی همیشه استرس این رو داریم که رفتن من چند سال طول بکشه و خانواده ش وادارش کنند از فامیلای خودشون همونجا زبانم لال زن بگیره و بی خیال من بشه.

پ ن ۲: هر چند پدرش حتی به بنی گفته بود وکیل خوب بگیر زود بیارش نمی دونه وکیل اثر آنچنانی نداره، اونا هم خیلی براشون مهم پسرشون زود زن بگیره و سر و سامان بگیره

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۷/۱۴
گل بارون زده بهاری

نظرات  (۳)

۰۸ آبان ۹۸ ، ۲۰:۱۲ محمد قنبری

می دونی من چی می گم؟

 - ببین! من الان پنجاه و چهار سالمه ولی هنوز تن به ازدواج ندادم. اگه بدونی چقدر اعصابم راحته؟ اگه بدونی؟

اما تو باور نکن. فهمیدی؟

چون باور کردن حقیقت تلخ، تجربه کردن و هزینه کردن می خواد. مفت به چنگ کسی نمیاد. باور کن.

 

پاسخ:
سلام الان خیلی مریض و تبدار و داغونم...
درسته دردسرش زیاده ولی زندگیت به افق یه نفر دیگه طلوع و غروب میکنه و خیلی هدفمند میشی،  حداقل آدم حس می کنه اونقدر ها هم ک قبلا فکر میکرده  تو این دنیا دیوانه نبود ...
۰۹ آبان ۹۸ ، ۱۵:۰۷ محمد قنبری

ایشاالله زودتر خوب بشی بری دنبال عشقت و برای ماهم تعریف کنی. راه سختی در پیش داری. قوی باش.

پاسخ:
مرسی دوست عزیز 
شما خیلی قوی تر هستید که تونستید اهداف و زندگی تون رو تنهایی پیش ببرید ...
سپاس از توجهتان 
۰۹ آبان ۹۸ ، ۲۱:۰۹ محمد قنبری

خواهش می کنم. ضمنا این شعر سهراب که تو وبلاگته خیلی به دلم چسبید. اسم شاعرش رو ننوشته بودی. رفتم پیداش کردم. عجب شعریه واقعا. " بیا تا برایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است..." سهراب هم مثل من تنها بوده طفلک.

پاسخ:
هییییی.....
منم خیلی تنها بودم خیلی خیلی بیشتر از این شعر ...
الان بهترم خداروشکر ، امیدوارم شما هم عمر تنهایی تون بسر بیاد حالا بهر طریقی 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی