نوستالژی این روزای من ...

نوستالژی این روزای من ...

صدا کن مرا

صدای تو خوب است

صدای تو سبزینه آن گیاه عجیبی است

که در انتهای صمیمیت حزن می روید

در ابعاد این عصر خاموش

من از طعم تصنیف درمتن ادراک یک کوچه تنهاترم

بیا تابرایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

مرسی خدا جون

يكشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۸، ۰۹:۵۰ ب.ظ

خب حالم خیلی بهتر شد ...

چون قرار یه اتفاق خوب بیفته و یه مسافرت شمال 

و قضیه قطع رابطه خواهرم با من اون چیزی نبود که فکر میکردم 

البته هنوزم نمیدونم چرا با بقیه در حد ۵ دقیقه حرف میزنه 

با من همانم صحبت نمی کنه...

ممنونم خدا جون که آنلاین جواب دادی و تکونم دادی 

دیگه ایندفعه حس کردم دمت گرم اوسکریم جان

یه چیز جالب راجع ب خودمو بنی رو بهتون نگفتم 

شاید باورتون نشه با اون همه دوست داشتن و محبتش 

با اون همه کادو ، برگشتنش از آمریکا ‌و مقابله با مخالفت خانواده ش 

ولی گاهی حس می کنم تمام و کمال هنوز ندارمش...

یعنی یه جورایی همیشه حس می کنم هنوز مونده مخش رو بزنم ...

همیشه احساس ضعف میکردم در مقابلش ...

و جالب ترین قسمت اینجاست که اونم همین حس رو نسبت بمن داره ...و دیشب اعتراف کرد 

چنور پیروز است..

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۲۷
گل بارون زده بهاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی