نوستالژی این روزای من ...

نوستالژی این روزای من ...

صدا کن مرا

صدای تو خوب است

صدای تو سبزینه آن گیاه عجیبی است

که در انتهای صمیمیت حزن می روید

در ابعاد این عصر خاموش

من از طعم تصنیف درمتن ادراک یک کوچه تنهاترم

بیا تابرایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

روی تلخ تو

شنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۸، ۰۹:۵۲ ب.ظ

هر آدمی یه روی بد داره...

یه روی تلخ ...به قول معروف گل بی خار کجاست...

من همیشه دوست داشتم اون روی تلخ بنیامین رو ببینم ...

از روزی که وکیلش شدم بخاطر خریدن سربازی و ارتباط مون واقعی شد ...

و روزهایی که کارت سربازیش دستم رسید و یک هفته بعدش طی یک اقدام یهویی بلیط خرید برای اومدن ، اون روی تلخش رو شناختم ..‌و جالبیش اینجا بود اون روی تلخش عین اون روی تلخ خودم بود مدل پسرانه ش ، برای همین خیلی برام قابل درک بود ...و احساس کردم بیشتر دوسش دارم ...وقتی اومد ایران از نزدیک شناختمش،  هم روی خوب و مهربونش هم اون روی تلخش ، وقتی تلخ میشه بیشتر دوسش دارم چون حس میکنم خودم رو می بینم....

شاید این که آدم خودش رو تو یه نفر دیگه ببینه هیجان انگیز ترین حس عالمه همراه با کمی خودخواهی ...چون انگار خودت رو دوست داری ..

امیدوارم حرفام زیادی لوس نبوده باشه و حال شما مخاطب عزیز رو بهم نزنه 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۱۲
گل بارون زده بهاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی