نوستالژی این روزای من ...

نوستالژی این روزای من ...

صدا کن مرا

صدای تو خوب است

صدای تو سبزینه آن گیاه عجیبی است

که در انتهای صمیمیت حزن می روید

در ابعاد این عصر خاموش

من از طعم تصنیف درمتن ادراک یک کوچه تنهاترم

بیا تابرایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

حسادت۲

چهارشنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۸، ۰۷:۴۳ ب.ظ

دلم خیلی گرفته....

بدترین چیز تو این دنیا اینه بخاطر یه چی مورد حسادت قرار بگیری و نتونی بگی آهای فلانی من به خاطر همین چیزی که تو داری حسرتشو میخوری  خیلی اذیت شدم اذیت میشم و خواهم شد ...چون اگر هم بگی آبروی خودت میره، به قول دوستی زندگی ما از بیرون دیگران رو سوزانده و از درون خودمون رو...

کی روز خواستگاریش خودش میره خرید میوه انجام میده 

کی روز نامزدیش تنهایی میره کفش میخره تنهایی آرایشگاه میره و تنهایی بر می گرده...(بخاطر فوت پسر عمه م خیلی بی سر و صدا همه کارها رو انجام دادیم )

کی میدونه روز نامزدیم من بعد از ۶ سال با صدای بلند تو خونه گریه کردم و خدا رو ب خاطر نبودن پدر و مادرم و برادر بزرگم ناشکر کردم ....به خاطر اون حجم از بی کسی ، به خاطر تصمیمی که تنهایی مسئولیت خوب و بدش رو قبول کردم و نمیدونستم اشتباه رفتم یا درست؟

کی اینا رو می فهمه....

و کی میدونه بجز خدا که آیا من بتونم با شرایط موجود ویزا بگیرم ؟یا مثل خیلی زوجها بعد چند سال خسته و درمونده جدا میشم ....

من روحم تکه تکه شده ...معنای واقعی بی کسی رو با اومدن بنیامین فهمیدم وقتی بخاطر من از اون ور دنیا اومد و تا یک هفته هیج کدوم از اعضای خانواده م یا فرصت نکردن یا غرور کاذبشون اجازه نداد برن دیدنش...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۰۹
گل بارون زده بهاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی