نوستالژی این روزای من ...

نوستالژی این روزای من ...

صدا کن مرا

صدای تو خوب است

صدای تو سبزینه آن گیاه عجیبی است

که در انتهای صمیمیت حزن می روید

در ابعاد این عصر خاموش

من از طعم تصنیف درمتن ادراک یک کوچه تنهاترم

بیا تابرایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

مهربانی در آخرین لحظات

شنبه, ۱ تیر ۱۳۹۸، ۰۴:۵۵ ب.ظ

یکی از خصلت های بنیامین ناز کردن و لوس بودنش هست اونم بخاطر اینکه 

بچه آخر خانوادشونه، پیش پدر و مادرش خودشو لوس کرده گفته تو این شرایط نمی خوام برم ایران و می خوام با چنور بهم بزنم(اینا همش الکی گفته فقط خواسته واکنششون رو بسنجه)

اونا هم دعواش کردن گفتن زر نزن ، برو ایران با عروسمان برگرد (دقیقا تم حرف زدنشون عین منه برای همین بنیامین همیشه میگه تو چرا عین اینا صحبت می کنی خخخخخ)

بنده های خدا نمیدونن ترامپ چ سنگ بزرگی پای ما گذاشته و همینجوری خوشمزه من نمی تونم برم اونور 

بهر حال خیالم راحت شد از بابت پدر و مادرش که حداقل دیگه بشدت گذشته با من مخالف نیستن و حتی موافقن، فقط تو این موندم چطور یه دفعه اینهمه مهربون شدن 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۰۱
گل بارون زده بهاری

نظرات  (۲)

خوبه که دوستت دارن:)
پاسخ:
خداروشکر 
اگه بدونی چقدر طول کشید به این مرحله رسید 
خودمم داشتم نا امید میشدم 
از خداشون باشه میخوان دخترمونو ببرن^^
پاسخ:
فدای تو بشم مهربانم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی