نوستالژی این روزای من ...

نوستالژی این روزای من ...

صدا کن مرا

صدای تو خوب است

صدای تو سبزینه آن گیاه عجیبی است

که در انتهای صمیمیت حزن می روید

در ابعاد این عصر خاموش

من از طعم تصنیف درمتن ادراک یک کوچه تنهاترم

بیا تابرایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

نگران

دوشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۸، ۰۵:۴۷ ب.ظ


وقتی دلشوره میگیرم معمولا چند تا دلیل با هم رو سر دلم آوار میشن

الان خیلییییییییییییی زیاد نگران بنیامین هستم تو این شرایط میاد ایران ، اعتراف می کنم من بهش جو دادم بیاد و گفتم دیگه بسه دوری

ولی وقتی اوضاع به این شدت داغون شد راضی به اومدنش نبودم هر چند بی نهایت خوشحالم ولی بی نهایت می ترسم

از جنگ می ترسم

از اینکه اتفاقی براش بیفته و تو فرودگاه بهش گیر بدن ...

کلا تا وقتی من بخوام کاری انجام بدم دنیا علیه من وای میسته

متنفرم از این اوضاعی که پیش اومده برای ایرانم...

خدایا خودت کمک کن.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۲۷
گل بارون زده بهاری

نظرات  (۲)

۲۷ خرداد ۹۸ ، ۱۷:۵۹ مشتاقٌ الیه
اینجور که من فهمیدم الان دلشوره باغ و به ایران برگشتن و وطن و...با هم مخلوط شده!
چه شود...
پاسخ:
دیگه باغ قضیه ش کنسل شد با تمام ذوقی که داشتن متصرف شدن
الان یک عالمه کار اتجام نشده هم داره (۱۵قطعه زمین utm نشده)
دلشوره بنیامین هم دارم 
دلشوره شرکت جدیدی که عضوش شدم و اعضاش تفاهم نداریم رو دارم 
دلشوره انتخاب راننده و ناظر مناسب برای قرارداد جدیدم دارم 
و وسط یه اتاق شلوغ و بی نظمم 
عالی بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی