نوستالژی این روزای من ...

نوستالژی این روزای من ...

صدا کن مرا

صدای تو خوب است

صدای تو سبزینه آن گیاه عجیبی است

که در انتهای صمیمیت حزن می روید

در ابعاد این عصر خاموش

من از طعم تصنیف درمتن ادراک یک کوچه تنهاترم

بیا تابرایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

آرامش میخوام خداجون

سه شنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۹:۵۷ ب.ظ

خیلیییییییییی سرم شلوغه

واقعا به یک محل کار نیاز دارم.. و اجاره مغازه ها هم سر به فلک کشیده س...

احساس میکنم از خود چنور دور شدم و خیلی تو زندگی فرو رفتم ..

چنور وجودم گم شده.

هر روز میگم این کار رو تموم کنم و راحت شم و هر روز یه روز دیگه پشت سرش

خداروشکر که بیکار نیستم ..از خود تعریف نیست خانودام بهم افتخار می کنم ولی نوعی حس تحقیر که تو هیچی نیستی تو درونم همیشه هست...

خب 12 سال از کنکور گذشت و من هنوز به کنکور 86 و انتخاب رشته مزخرفم فکر میکنم...

فکر کنم واقعا باید پیش روانشناس برم...مشکلم اینه خیلی خودم رو سخت می بخشم حتی اگر ناخواسته اشتباهی انجام داده باشم.

خداجونم بهم آرامش بده.


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۱۷
گل بارون زده بهاری

نظرات  (۲)

سلام :)
سعی کن این حس تحقیر کاذب و دروغین و مزخرف رو از درونت بیرون بریزی. :)
حس مزخرفیه گل بارون زده ی بهاری جان. :)
پاسخ:
خانم هلمز عزیزم خیلی حالم بده 
مرسی از همراهیت و کامنت قشنکت
حال آدم زمانی خوب می شه که خود آدم بخواد.حال بد رو دور بریز و به حال خوب اجازه بده که به درونت راه پیدا کنه. :)
پاسخ:
چشم دوست عزیز و جدیدم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی