نوستالژی این روزای من ...

نوستالژی این روزای من ...

صدا کن مرا

صدای تو خوب است

صدای تو سبزینه آن گیاه عجیبی است

که در انتهای صمیمیت حزن می روید

در ابعاد این عصر خاموش

من از طعم تصنیف درمتن ادراک یک کوچه تنهاترم

بیا تابرایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

آرزوی عشق

سه شنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۷، ۰۸:۵۵ ب.ظ

من اعتقاد دارم هر کسی اخلاق های خاص خودش رو داره 

هر کسی به وقت خودش گند دماغ میشه خوب میشه مهربون میشه , یه وقتی خسیس و یه وقتی بخشنده میشه , یه وقتی دروغ گو یه وقتای پنهان کار و گاهی راستگو ترین ادم دنیا میشه , این خصلت برای همه هست و ادما ترکیبی از این تضاد های دو گونه و زیبا هستند...

اما با توجه به میران کم و زیاد هر کدوم از این خصلت هر آدمی یه مزه خاصی داره , اینکه آدم بتونه بین این همه طعم مختلف لنگه خودش رو پیدا کنه سخت ترین کار عالمه 

از ته قلبم آرزو می کنم همه ادمای رو این کره خاکی لنگه خودشون رو پیدا کنند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۱۹
گل بارون زده بهاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی