نوستالژی این روزای من ...

نوستالژی این روزای من ...

صدا کن مرا

صدای تو خوب است

صدای تو سبزینه آن گیاه عجیبی است

که در انتهای صمیمیت حزن می روید

در ابعاد این عصر خاموش

من از طعم تصنیف درمتن ادراک یک کوچه تنهاترم

بیا تابرایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

دلبسته

پنجشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۷، ۰۴:۰۴ ب.ظ

چطوری اینهمه دلبسته شدم خدا عالمه 

ولی شدم دیگه 

شده با یکی حرف بزنی اونقدر شبیه خودت باشه که فکر کنی خودت رو تو آینه می بینی ,نسبت بهش اون حال رو دارم ,دقیقا حسی که جانگوو به میران داشت تو فیلم رژلب صورتی 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۱۷
گل بارون زده بهاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی