نوستالژی این روزای من ...

نوستالژی این روزای من ...

صدا کن مرا

صدای تو خوب است

صدای تو سبزینه آن گیاه عجیبی است

که در انتهای صمیمیت حزن می روید

در ابعاد این عصر خاموش

من از طعم تصنیف درمتن ادراک یک کوچه تنهاترم

بیا تابرایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

خوشبخت تر

دوشنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۶، ۰۱:۰۷ ب.ظ
اگه بگم بعد از مرگ برادرم هزار بار از خدا در خواست مردن کردم دروغ نگفتم 
و همش گفتم خدایا منو بکش 
تصمیم گرفتم به این جمله تغییرش بدم :خدایا خوشبخت ترم کن.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۲۱
گل بارون زده بهاری

نظرات  (۲)

چنور؟؟؟
داداشت؟؟؟
پاسخ:
7 دی فوت شدن
وای عزیزمممممم
خیلی وقته نیومده بودم وبلاگم
واقعا متاثر شدم
پاسخ:
عزیزم متاسفانه 
مرگ یه واقعیته,  اتفاق می افته , ولی بدجور آدم رو بهم می ریزه 
الان بهترم جیگر 
ببخش اگه ناراحت شدی😙😙

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی