نوستالژی این روزای من ...

نوستالژی این روزای من ...

صدا کن مرا

صدای تو خوب است

صدای تو سبزینه آن گیاه عجیبی است

که در انتهای صمیمیت حزن می روید

در ابعاد این عصر خاموش

من از طعم تصنیف درمتن ادراک یک کوچه تنهاترم

بیا تابرایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

روز های پس از دفاع

يكشنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۶، ۱۰:۱۸ ب.ظ

سلللام 

دفاعم به خوبی انجام شد و موفق به کسب نمره 19.28 از 19.5 شدم 

و استاد راهنمام بهم گفت از دفاعت خیلی خیلی راضی بودم چون با تسلط کامل جواب داورها رو دادی ..

و دنیای بعد از دفاع همون طور که تصور می کردم دچار خلا عاطفی و روحی و افکار پیج در پیج آزار دهنده میشم ..

امروز فیلم رگ خواب رو دیدم ,لیلا حاتمی بی نهایت عالی بازی کرده بود ,اعتراف می کنم خیلی وقتا ظاهر من به همون شلختگی و بی حواسی شخصیت مینا هست ,و همونقدر شکننده,و وقتی درباره باباش صحبت می کردم یه دفعه زدم زیر گریه ...

پ ن : یه شب خواب بابامو دیدم ,می دونستم خواب می بینم تو خوابم باهاش حرف نزدم ک گریه م نگیره و بتونم نگاش کنم ..خیلی دلم براش تنگ شده 

و چقدر فیلم رگ خواب شکننده بودن یک زن خصوصا در عین بیکاری رو نشون میده ,خیلی ها بی رحمانه اومدن شخصیت شهرزاد رو با مینا مقایسه کردن ,در حالیکه شهرزاد یکصدم رنج های مینا رو نکشیده بود..

و چقدر لیلا حاتمی زیبا بازی کرده بود ,با اینکه از فیلم های با تم غم بیزارم ولی فیلمش رو دوست داشتم ...

دیگه جونم براتون بگه یکی از دوستام تو معرض خودکشی قرار داره,امروز رفتم دیدنش ,بهش گفتم قوی باشه ,و بلایی سر خودش نیاره ,ولی نمیدونم چقدر حرفام روش اثر کرده باشه و علت خودکشی شم بخاطر  اینکه که با یه آدم بی شخصیت دوست شده ,طرف هم تهدید به پخش کردن عکسش می کنه و ازش انتظار رابطه جنسی داره...اگه بدونید اون اقا چقدر پروفایلش اسم الله و محمد آورده و انواع ذکر و دعا نوشته ...از دین بیزار می شید .

و اما معده دردم خیلی خوب شده ...و دیگه بالا نمیارم 

و امآ دوست نامردم به طور خودکار از منابع طبیعی اواش کردن و دیگه بهش نقشه نمیدن, ریا نمی کنم ولی واقعا خوشحال شدم که بخاطر چن تا نقشه با دوست قدیمی م در نیفتادم و کس دیگه سبب اخراجش شد.

قراره اگر لاتاری رد شدم, بنیامین از طریق ویزای نامزدی اقدام کنه و برم کشور شیطان بزرگ خخخخ.

تو رو خدا برام دعا کنید دلم خیلی تنگه ...دلم خیلی شوره. .خودمم نمی دونم چمه. .

ممنونم وقت گذاشتید ..

می بوسمتون 

روز خوش 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۰۶
گل بارون زده بهاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی