نوستالژی این روزای من ...

نوستالژی این روزای من ...

صدا کن مرا

صدای تو خوب است

صدای تو سبزینه آن گیاه عجیبی است

که در انتهای صمیمیت حزن می روید

در ابعاد این عصر خاموش

من از طعم تصنیف درمتن ادراک یک کوچه تنهاترم

بیا تابرایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

سلام بهمن ماهی .

چهارشنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۶، ۰۴:۵۸ ب.ظ

سلام دوستان 

امروز 4 بهمن ,بشدت گرخیدم 

پایان نامه تقریبا آماده شده و تو مرحله اصلاح ویرایشی هست 

اومدم خونه و می خواستم جمعه برم ایلام که شاید بیفته شنبه 

چن روز پیش چمدون قدیمی مو باز کردم با سیلی از خاطرات دفن شده مواجه شدم ,از توپ پلاستیکی کوچکی که همکلاسیم تو بازدید کارشناسی بهم داده بود تا بلیت اردکان کرمانشاه ,تا قرص و دواهای مادرم و سیگار پدرم. 

جالب تر از همه دفتری بود که توش اهدافمو نوشته بودم و بخاطر. نعماتی که خداوند بهم داده از جمله پدرم و برادرام و خواهرم و س از خدا تشکر کرده بودم 

و امروز بجز خواهرم هیچ کدام از اون نعمت ها رو نداشتم البته برادر کوچکم هست ولی اونم سر زندگی خودشه 

حتی نوشته بودم خداجون ممنونم بخاطر بابای مریضم ,همینجوری هم از وجودش شاکرم 

خب دلللللم خیلی گرفت یه جورایی یخ زدم,چی شد و چی فکر می کردم ....


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۰۴
گل بارون زده بهاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی