نوستالژی این روزای من ...

نوستالژی این روزای من ...

صدا کن مرا

صدای تو خوب است

صدای تو سبزینه آن گیاه عجیبی است

که در انتهای صمیمیت حزن می روید

در ابعاد این عصر خاموش

من از طعم تصنیف درمتن ادراک یک کوچه تنهاترم

بیا تابرایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

اومدم خونه

يكشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۶، ۱۲:۰۷ ب.ظ

یک عاااااالمه کار دارم ..

و هر روز صفرم 

و آخر هفته م باید برم دانشگاه 

و می خوام برای لپ تپلیم(بنیامینم ) هدیه بفرستم (نون برنجی و کاک و رب انار و یکم داروی گیاهی  برای فشار خون خودش و باباش و یه سبد گل دیواری با یه کارت پستال )

خب تعریف از خود نباشه خودم می دونستم چ آدم خوبی ام و مهربونم و اینا 

ولی نمی دونم چرا هیچ کی رو پیدا نمی کردم قدرم رو بدونه 

شایدم انتخابام اشتباه بودن 

ولی خدا روشکر بنیامین خیلی با محبته و همچنین خ با سیاسته 

و اوضاع زلزله : الانم که دارم می نویسم رو ویبره هستیم 

یعنی تا کمی دراز می کشی احساس می کنی تو گهواره ای همش تکون می خوره زمین 

این هفته حسابی سرم شلوغه

خدا کنه به کارام برسم 

روز خوبی داشته باشید 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۱۲
گل بارون زده بهاری

نظرات  (۱)

وای که کاش من جای بنیامین بودم، یعنی عاشق نون برنجی هستما (:
از شلوغ بودن سر نگو که بخدا آدم با اینکه کلی کار داره بازم هیچ کاری نمی کنه، من که لنگ در هوام بابت پایان نامه، انگار اصلا انرژی ندارم
نمی دونم این زلزله چرا تو مملکت بدبخت ما اومده آخه، دست برندارم نیست که 

پاسخ:
ای جانم آدرس بده برات بفرستم اتفاقا امروز رفتم کرمانشاه برای بنی گرفتم 
آخه اصلا به هیچی نمی رسم همش رو نقطه ثابتی ام 
لحظه به لحظه هم کارام زیاد تر میشن 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی