نوستالژی این روزای من ...

نوستالژی این روزای من ...

صدا کن مرا

صدای تو خوب است

صدای تو سبزینه آن گیاه عجیبی است

که در انتهای صمیمیت حزن می روید

در ابعاد این عصر خاموش

من از طعم تصنیف درمتن ادراک یک کوچه تنهاترم

بیا تابرایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

سلام مهری 4

دوشنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۶، ۰۳:۲۳ ب.ظ
سلام دوستان 
بابت پست قبل عذر می خوام نگرانتون کردم 
حال برادرم نه خوب و نه بد هست 
متاسفانه پیوند پوست به سرش جواب نداده و باز باید عمل بشه 
فکر کنم برای بار 5 ام هست که عمل میشه 
سلامتی تون رو همیشه شاکر باشید هیچ چی تن سالم سایه مامان بابا (خصوصا مامان  )نمیشه .
با خواهرم بحثم شد ,خیلی شدید 
الان غگمینم
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۱۷
گل بارون زده بهاری

نظرات  (۳)

ناراحتی های ناشی از اتفاقات برادرتونه . درست میشه
توکلتون به خدا باشه
پاسخ:
ممنونم از همراهی تون بزرگوار 
امیدت به خدا باشه عزیزم، من خودم روزی هزار بار شکر میکنم که تن سالم و سایه مادرمو دارم
بحثا عادیه و پیش میاد، سعی کن صبور باشی
پاسخ:
بلافاصله آشتی کردیم
البته بخاطر فشار شرایط موجود هست .
ممنونم که همراهم هستی 
انشالله خداوند سایه مادرت رو تا ابد رو سرت نگهداری کنه 
هیچ کس مادر نمیشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی