نوستالژی این روزای من ...

نوستالژی این روزای من ...

صدا کن مرا

صدای تو خوب است

صدای تو سبزینه آن گیاه عجیبی است

که در انتهای صمیمیت حزن می روید

در ابعاد این عصر خاموش

من از طعم تصنیف درمتن ادراک یک کوچه تنهاترم

بیا تابرایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

روزای من

شنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۶، ۰۹:۱۹ ق.ظ

بنی خیلی خوبه ,نمی دونم چرا خداوند زودتر اون در مسیر من قرار نداده

خیلی شکمو هست و دائم عکس خوراکی و انواع غذا می فرسته (تو رژیم هست برای همین خیلی دلش خوراکی می خواد ). چون حدود 150 کیلو هست .


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۱۸
گل بارون زده بهاری

نظرات  (۱)

آقا دوس موس نداره همنم باهاش رفیق شم؟؟
دلم میخواد از آمریکا برام کادو بیاد (:

پاسخ:
باووووشه 
اگر گزینه ای دیدم کانکتتون می کنم 😊😊

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی