نوستالژی این روزای من ...

نوستالژی این روزای من ...

صدا کن مرا

صدای تو خوب است

صدای تو سبزینه آن گیاه عجیبی است

که در انتهای صمیمیت حزن می روید

در ابعاد این عصر خاموش

من از طعم تصنیف درمتن ادراک یک کوچه تنهاترم

بیا تابرایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

دلخوشی

پنجشنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۶، ۰۱:۵۳ ب.ظ

دلخوشی های کوچک این روزای من

1 عاشق پاییزم ,بوی خاک و نم و هوای ابری و یاد .. شعر می خونند برام 

2.بنیامین دوست پسر جدیدم😊😊 و اینکه الهام بخش زندگیم شده بهم انرژی میده و به فکر خوشحال کردن منه و با وجود کار سنگینی که داره بر خلاف بعضی ها قبل خواب قبل سرکار رفتن  و حتی وقتی میره خونه بهم خبر مبده و خیلی مهربووووونه 

3.سومی که با حال تره , یه ارباب رجوع داشتم ,زنگ زد سر قیمت یه تفاهم نرسیدیم و گفتم برو جای دیگه 

دوباره زنگ زد دوباره گفتم برو پیش کس دیگه 

سه بآره زنگ زد گفتم باشه یک فکری می کنم

و هر چی فکر کردم با اون قیمت نتونستم کنار بیام 

به کارمند مربوطه زنگ زدم تشکر کردم و گفتم قیمتش پایینه بفرستش پیش زینت ,من با این قیمت کار انجام نمیدم 

گفت بخدا زینت رو بهش معرفی کردم ,گفته فقط می خوام خانم محمدی انجام بده و باید هم تخفیف بده و پیش کس دیگه ای نمیرم.

منم از مرام طرف خوشم اومد و کمی بهش تخفیف انجام دادم و امروز کارش انجام دادم (طرف از اعضای شرکت تعاونی بود )

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۱۶
گل بارون زده بهاری

نظرات  (۱)

پس راجب بنیامین اینجا نوشتی
این پستتو از قلم انداخته بودم برا خوندن
پاسخ:
آره عزیزم 
فدات بشم من 
ممنونم که وقت میزاری و می خونی 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی