نوستالژی این روزای من ...

نوستالژی این روزای من ...

صدا کن مرا

صدای تو خوب است

صدای تو سبزینه آن گیاه عجیبی است

که در انتهای صمیمیت حزن می روید

در ابعاد این عصر خاموش

من از طعم تصنیف درمتن ادراک یک کوچه تنهاترم

بیا تابرایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

نامه ای به دوستم

يكشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۶، ۰۴:۴۳ ب.ظ

دوست خوبم سلام ..

فکر نکنم هیچ وقت بتونی این نامه رو بخونی 

ولی می نویسم برات 

خدا خودش می دونه که چقدر ناراحتم از اینکه دیگه دوست نیستیم کم نیست 8 سال رابطه دوستانه رو به باد هوا دادی 

خیلی با خودم کلنجار رفتم که ببخشمت ولی باز هم قبول نکردم .نتونستم واقعا,حتی خدا با اینکه گاهی فکر می کنم کلا من رو فراموش کرده و درگیر مشکلات سایر بندگانش شده  تو این مورد بی خیال من نشد و یه دستی زد ...طوری که حتی من بنده کوچولو و گناهکارش جا خوردم ...و خودت هم سخت آزرده شدی و حتی از حراست جهاد شکایت کردی که به صورت غ قانونی بمن نقشه میدن (هنوز فقط یه نقشه گرفتم از جهاد )

دیدی چقدر درد داره که کسی بیاد جای تو رو بگیره (فکر کن تو به منی ضربه زدی که کار رو کامل یادت دادم و اونقدر برات احترام قائل بودم که تو این چند سال به فکر ازدواج تو بودم و دائم برات خواستگار ردیف کردم )

اونم خودت با من بد کردی که باعث شد من بهت بی رحم شم, وگرنه من از خیلی وقت پیش ها این فرصت رو داشتم عزیزم اما استفاده نکردم 

و حتی وقتی هم ضربه زدی من نرفتم از حراست از تو شکایت کنم 😐 که نون تو آجر نشه 😐😯😐 حالا تو رفتی از من شکایت کردی 

عزیزم هنوز هم شک دارم که بی خیالت بشم یا عین خودت ضربه بزنم

عزیزم من هم راه بد بودن بلد بودم اما بد بودن و لجبازی رو انتخاب نکردم

این هم می گذره 

اما مطمئن باش خوشبخت نخواهی شد 

دوست قدیمی ات چنور 


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۱۲
گل بارون زده بهاری

نظرات  (۱)

جدی جدی دارم حس می کنم دوست دنیای واقعیمی ♥♥
کار خوبی کردی ی نامه اینجا خطاب به اون جناب دوست (که البته دوست نیست) نوشتی
پاسخ:
ممنونم که پی گیر مطالب و دلنوشته هامی 
متشکر عزیز دل

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی