نوستالژی این روزای من ...

نوستالژی این روزای من ...

صدا کن مرا

صدای تو خوب است

صدای تو سبزینه آن گیاه عجیبی است

که در انتهای صمیمیت حزن می روید

در ابعاد این عصر خاموش

من از طعم تصنیف درمتن ادراک یک کوچه تنهاترم

بیا تابرایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

من شهریور خدا آمریکا

شنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۶، ۱۲:۰۲ ق.ظ

سلام کمبود عنوان اومد دیگه ببخشید 


یه مدت تو تلگرام سر قضیه پایان نامه م تو گروه آب با یه پسر تبریزی آشنا شدم خیلی پسر با مرامی به نظر می اومد و ابراز علاقه کرد با اینکه بی نهایت مغرور بود و یه مهندس به تمام عیار طرح های انتقال آب و ساخت سد کار می کرد.و رو موضوع من تسلط داشتن 

و واقعا از لحاظ روحی به حضور یک دوست نیاز داشتم و با تبریزیه دوست شدم 

خیلی پسر خوبی ولی بی نهایت خشن غیرتی بود و حتی اگر اسم مگس نر می آوردم نیم ساعت سرش با من بحث داشت و خیلی همه چیو کش میداد 

منم واقعا کشش دعوا نداشتم اون تو اوضاعی که برادرم با مرگ دست و پنجه نرم می کرد .و اینکه کسی بیاد بمن بگه غلط کردی ,خیلی زور داشت حتی اگر از روی عشق باشه.

و بعد از یک دعوای مفصل کات کردیم 

بعد از اون تو فیس بوک یک پسر آمریکایی ایرانی اصل پی ام داد 

دو متر قدش بود 

اولش بخاطر قد بی نهایت بلندش می خواستم بگم دیگه پیام نده 

ولی بیشتر که آشنا شدم دیدم خیلی مودبه 

و تصمیم گرفتم باهاش دوست بشم 

و اون خیلی اصرار داشت که بهش آدرس بدم کادو بفرسته 

من نفرستادم ,حتی ثابت شد که واقعا آمریکا هست 

باز احساس کردم سواستفاده از احساسات یه آدم میشه 

و در نهایت با اصرار زیاد 

براش آدرس فرستادم 

و دیروز یک گلدان گل طبیعی رز قرمز خوشبو  ,دو کیلو آجیل مرغوب,یک بسته گز تزیینی در حد اعلا ,یک پلاک و زنجیر دانه های فیروزه ای مرغ امین نقره ,یک کیک گنده کاکائویی,یک پکیج بهداشتی بانوان شامل مام صابون شیرپاک کن شامپو بدن و اسپری خوش بو کننده و یک کارت پستال و چند تا بادکنک اومد در خونه مون,یعنی در حد لالیگا خوشحالم کرد و خدا برای خانواده ش حفظش کنه 

چون بشر به این درجه از احساس و مرام به عمرم ندیدم (خرید ها از طریق سایت گل بازار انجام شده بود )

و حسابی من رو ذوق مرگ کرد و کلی هم اظهار شرمندگی کرد که خرس یادش رفته ,این اولین کادوی من از یک پسر بود ..ولی خب خیلی خجالت کشیدم چون فکر نمی کردم به این شدت به زحمت بیفته 

و الان از وجود دوست پسر آمریکاییم خوشحالم

دیگه 22 بهمن اومد نگید مرگ بر آمریکا 😆😆




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۱۱
گل بارون زده بهاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی