نوستالژی این روزای من ...

نوستالژی این روزای من ...

صدا کن مرا

صدای تو خوب است

صدای تو سبزینه آن گیاه عجیبی است

که در انتهای صمیمیت حزن می روید

در ابعاد این عصر خاموش

من از طعم تصنیف درمتن ادراک یک کوچه تنهاترم

بیا تابرایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

دل گرفتگی

سه شنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۰۵ ق.ظ

سینک دلم کیپ شده خخخخخ

به دلایل زیر :

1.تا یکماه دیگع از این خونه میریم چون قرار داد خونه جدید رو بستیم ,چون اینجا پر بود از صدای مادرم ,ناله های مادرم ,صدای نان پختن مادرم ,قهر کردن های خواهر کوچکم,اشک های بی صدا و دردل های شبانگاهی برادرم 

خاطرات تلخ و شیرینی زیادی داشتم نزدیک به 30 سال زندگی کردن حتی تو یه آلونک,سخته ترک کردنش ,دل می خواد...می دونم بالاخره حتی با ازدواج هم که می شد باید از این خونه می رفتم ولی ...شاید از بس اذیت شدم اینجا بهش اخت پیدا کردم 

2.دلم گرفته از نامردی و دروغ دوستام 

از محبت صادقانه خودم 

و اینکه نمی تونم ببخشمشون چون نمی خوام باز  ضربه بخورم 

3.و دلم گرفته از پایان نامه م که انجامش ندادم. ..

البته اون خونه ای ک می خوایم بریم خیلی زیبا و البته آپارتمانی هست نمای عالی کف سرامیک ,آشپزخانه mdf و دارای کولر و هود و پکیج کاری نیز هست 

و کل شهر کف دستت هست و دیوار هالش کامل یه پنجره بزرگه رو به شهره 

ار بابت اینکه خواهرم کرایه می پردازه معذبم 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۲۴
گل بارون زده بهاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی