نوستالژی این روزای من ...

نوستالژی این روزای من ...

صدا کن مرا

صدای تو خوب است

صدای تو سبزینه آن گیاه عجیبی است

که در انتهای صمیمیت حزن می روید

در ابعاد این عصر خاموش

من از طعم تصنیف درمتن ادراک یک کوچه تنهاترم

بیا تابرایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

دل 1000

پنجشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۶، ۱۰:۴۱ ق.ظ

خدایا این هزار تکه رو چطوری جمش کنم 

چن بار بندش بزنم 

چینی هزار بار بند زده شده دلم ..

هر روز می شکند 

هر روز بندش می زنم 

اگر بخوام حالت مثبتش رو بگم ,کاملا از نظر مالی از کمک خانواده جدا شدم و مخارجم رو خودم باید تامین کنم 

خب برای یه آدم نسبتا وابسته کمی سخته ,ولی خداروشکر کار کوچکی دارم و سعی می کنم همون رو توسعه بدم

خواهر کوچکم از فرستادن دعوتنامه برای من منصرف شده چون خواهر بزرگم خیلی گریه کرده پیشش و از بی کسیش نالیده ,نمی دونم اون که متاهله و دو تا بچه داره,شاغله,بی کس هست,پ من چی ام ؟

باورم نمیشه یه کم سنگینه ,یه دفعه همه چی رو سر هم آوار میشه

شایدم مخ خواهر کوچکم رو زدم ,دعوتنامه رو بفرسته برام ..

من خیلی شرایطم سنگین هست ,اگر این خواهر هم خونه م (خواهر وسطی )نبود نمی دونم چی ب سرم می اومد,وضعیت مالی پیچیده شده و وضع عاطفیم خشکیده 

خدایا صبر 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۲۹
گل بارون زده بهاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی