نوستالژی این روزای من ...

نوستالژی این روزای من ...

صدا کن مرا

صدای تو خوب است

صدای تو سبزینه آن گیاه عجیبی است

که در انتهای صمیمیت حزن می روید

در ابعاد این عصر خاموش

من از طعم تصنیف درمتن ادراک یک کوچه تنهاترم

بیا تابرایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

روزه2

شنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۶، ۰۴:۲۶ ب.ظ

اولین باری که روزه گرفتم کلاس سوم بودم  16 روز روزه گرفتم هر چند خیلی دیر به سن بلوغ رسیدم (سال سوم  دبیرستان)

خب امسال زد به سرم روزه نگیرم

ولی مگه میشه

اینم شده قضیه انتخابات

وقتی تو جو قرار می گیری نمی تونی روزه نگیره( یه پوون مثبت برای حکومت اسلامی که من از بیخ مخالفشم)

امروز روزه نگرفتم

فردا هم میرم دکتر ، بخاطر زخم معده، و احتمال زیاد آندوسکوپی انجام میدم

و اگر دکتر مانعی ندید حتما حتمن روزه می گیرم


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۰۶
گل بارون زده بهاری

نظرات  (۱)

منم چند ساله نمیتونم روزه بگیرم یعنی وسط روز بیهوش میشم
نماز صبحم نمیخونم و خیلی کم پیش میاد قضاشو بخونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی