نوستالژی این روزای من ...

نوستالژی این روزای من ...

صدا کن مرا

صدای تو خوب است

صدای تو سبزینه آن گیاه عجیبی است

که در انتهای صمیمیت حزن می روید

در ابعاد این عصر خاموش

من از طعم تصنیف درمتن ادراک یک کوچه تنهاترم

بیا تابرایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

همزاد

پنجشنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۶، ۰۳:۳۰ ب.ظ

خب من همیشه حس می کنم یه همزاد عین خودم دارم 

کسی که همیشه تو خوابهام میبینم 

الان حس می کنم همزادم تصادف کرده یا دچار زد و خورد شده ,چون قسمتی از سرم و نصف پای راستم بدون اینکه ضربه خورده باشه بشدت درد می کنه انگار که ضربه دیده چون وقتی سرم و دستم رو فشار می دم انگار از یه جا افتادم پایین

همزاد من مث خودم همیشه تو جاده س و یه چمدون هم دستشه 

دانشجوی تهران بود دبگه نمی دونم فارغ تحصیل شد یا نه 

خیلی وقته اطلاعات جدیدی راجبش کسب نمی کنم 

شایدم مرده باشه یا تو زمان دبگه ای زندگی کرده

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۰۴
گل بارون زده بهاری

نظرات  (۲)

خیلی قشنگ بود. یاد همزاد خودم افتادم
چه جالب
من تا حالا به این چیزا فکر نکردم
دوست دارم همزادمو بشناسم
پاسخ:
خخخ
من خودم می گم همزاد ,شاید ریشه در روحم داشته باشه ,از کودکی تا الان خواب خودم رو می بینم که یکی دیگه هستم برای همین اسمش رو گذاشتم همزاد 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی