نوستالژی این روزای من ...

نوستالژی این روزای من ...

صدا کن مرا

صدای تو خوب است

صدای تو سبزینه آن گیاه عجیبی است

که در انتهای صمیمیت حزن می روید

در ابعاد این عصر خاموش

من از طعم تصنیف درمتن ادراک یک کوچه تنهاترم

بیا تابرایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

فرانسوی

يكشنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۸:۲۴ ب.ظ

عاشق برخی از آهنگ های فرانسوی هستم ..

و اگر زبان انگلیسی یاد بگیریم 100 فرانسه هم یاد خواهم گرفت ...الان فرانسوی گوش میدم 

نظم غذایی م بهم ریخته و منم از خواهرم بی خیال تر شدم 

یعنی گاهی دو روز یه بار چیزی به اسم غذا درست می کنیم 

و اغلب حاضری می خوریم (کره و عسل , نیمرو,نون و ماست ,مرغ سرخ شده ,کباب البته بستگی به حس و حالش دارد,نون و شیر , نو و پنیر و چای شیرین ,نون و گوجه و خیار )

و به این میگن یه زندگی کاملا مجردی که ممکن هست این درجه از بی خیالی 

خاطراتی قشنگ در بخش دیگه ای از زندگیم بشه 

وقتی هم غذا درست می کنم مثل امشب ,هیچ اشتهایی برای خوردنش ندارم ..

کمی از زندگیم راضی هستم ...

همچنان قرآن مطالعه می کنم البته به عنوان یک پژوهشگر 

ایام بکام



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۱۷
گل بارون زده بهاری

نظرات  (۱)

۱۷ ارديبهشت ۹۶ ، ۲۰:۲۹ قالب بلاگ رضا
سلام دوست عزیز
موفق باشی
همچنین ایام شما بکام.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی