نوستالژی این روزای من ...

نوستالژی این روزای من ...

صدا کن مرا

صدای تو خوب است

صدای تو سبزینه آن گیاه عجیبی است

که در انتهای صمیمیت حزن می روید

در ابعاد این عصر خاموش

من از طعم تصنیف درمتن ادراک یک کوچه تنهاترم

بیا تابرایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

کنار اومدن

شنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۳:۲۵ ب.ظ

سلاااام به دوستام و به خواننده مطلب 

کنار اومدن با وقایع زندگی شاید کمی غم ناک باشه بنظر من 

شایدم صبریه که خدا به همه میده 

ولی با مریضی برادرم و بی کسی خودم و همه درد و رنج هام کنار اومدم ..

و از اداره موفق به گرفتن چن تا نقشه شدم 

که بسی خوشحالم کرده 

و باعث میشه کمتر برم تو فکر یه پولی هم حواله جیبم بشه ...

و به قول آوا یه لبخند گنده روی لبام میاره 

و از این خوشحالم که به زودی دندونام درست میشن و روابط اجتماعیم از سر گرفته میشه 

خدایا سپاس بخاطر داده و نداده ات 

خدایا می دونم که هستی فقط می خوام برای همیشه به همه اونایی که ادعای نبودنت رو دارن تو رو ثابت کنم نه با دلم چون که حرف دل تو دنیا اعتباری نداره,بلکه با زبان منطق عجیب آدمی ...

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۱۶
گل بارون زده بهاری

نظرات  (۱)

خوشجالم بابت روحیه ای که گرفتی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی