نوستالژی این روزای من ...

نوستالژی این روزای من ...

صدا کن مرا

صدای تو خوب است

صدای تو سبزینه آن گیاه عجیبی است

که در انتهای صمیمیت حزن می روید

در ابعاد این عصر خاموش

من از طعم تصنیف درمتن ادراک یک کوچه تنهاترم

بیا تابرایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

حسادت

پنجشنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۱:۳۲ ب.ظ

سال هاست که با این حس بیگانه ام 

سالها قبل همیشه تو زبان و ریاضی نمره ماکسیمم مدرسه میشدم و دوستام از حسادت منفجر می شدن و همیشه برگه مو می گرفتن و جداگونه نمره هاشو حساب می کردن چون سخت بود باور اینکه من از اونا نمره م بیشتر میشد 

شاید چون از خانواده فقیری بودم,زورشون می امد 

و چن روزی باهام حرف نمی زدن 

و بعد تو دانشگاه هم چن بار این اتفاق افتاد ولی بعد از دانشگاه چنین حسی رو نداشتم یعنی دریافت نکردم ...

و این چند روز این حس رو از چندین نفر دریافت کردم ..

فقط وقتی بهم حسودی میشه احساس می کنم کارم رو درست انجام میدم و قدرتم بیشتر میشه ...


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۱۴
گل بارون زده بهاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی