نوستالژی این روزای من ...

نوستالژی این روزای من ...

صدا کن مرا

صدای تو خوب است

صدای تو سبزینه آن گیاه عجیبی است

که در انتهای صمیمیت حزن می روید

در ابعاد این عصر خاموش

من از طعم تصنیف درمتن ادراک یک کوچه تنهاترم

بیا تابرایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

افسانه اوشو

يكشنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۱:۳۶ ب.ظ

سییییلام 

چند روز پیش پست یکی از دوستان فیلمی از اوشو بود که درباره خدا حرف زده بود و گفته که خدا اصلا وجود نداره و توهم خدا یک نیاز هست 

خب آدم خیلی مذهبی نیستم حتی چند وقته نماز نمی خونم ولی این حرف خیلی من رو بهم ریخت طوری نه بقیه فیلم رو نتونستم ببینم ...

دیوانه شدم و خیلی آشفته شدم از اینکه مبادا معبودی که سالها تو دلم پرستش می کنم و باهاش حرف میزنم وجود نداشته باشه 

تا اینکه باز هم همون دوست فیلم دیکه از اوشو گذاشت و من نگاه کردم , اعتراف می کنم هر چند آدم رو بهم میریزه ولی حداقل قدرت فکر کردن رو بالا می بره ...خیلی شمرده و آروم صحبت می کنه ...

بعد رفتم چندین سایت درباره ش سرچ کردم...

هنوز هم حس می کنم دربازه این شخص نمی تونم قضاوت کنم چون اظهارات مختلفی از افراد مختلف بیان شده فقط این رو بگم در آمریکا بعلت زیر سوال بردن ارزش ها اخراج شده و در ایران کتاب های زیادی از گفته های اوشو وجود داره ...و این اگر بخاطر ضد آمریکایی بودن یا اینکه چون اوشو مسیحیت رو زیر سوال می بره کاملا متاسفم امیدوارم چنین سیاستی نباشه ...

یکجا هم نوشته بود اوشو به سکس آزاد اعتقاد داشته و رهروانش آزادی جنسی کامل داشتن و ازدواج رو یک پیمان پلید می دونسته...

خب اینجای کار خوشم نیومد چون سکس یک نیاز برخاسته از جسم هست برای بقای نسل آدم نه اینکه همه بود و نبود باشه ...بنظرم ادم خیلی بزرگوارتر از مسائل جسمی و جنسی هست و اگر بشر امروز خیلی درگیر این مسئله شده بخاطر این هست که اصل و گوهر خودش رو فراموش کرده 

شایدم من موهومات می گم چون هیچوقت تجربه رابطه جنسی نداشتم ...خخخ...

باز هم راجع به آقای اوشو تحقیق می کنم ...

خوشم میاد به چالش کشیده بشم هر چند نزدیک بود سکته کنم ...

ولی خدا خیلی بار گفته افلا تعلمون؟؟؟؟

واقعن بنده خوبی برای خدا نبودم..

خدا جون خدا کنه که من رو ببخشی 

خدا کنه که باشی 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۰۳
گل بارون زده بهاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی