نوستالژی این روزای من ...

نوستالژی این روزای من ...

صدا کن مرا

صدای تو خوب است

صدای تو سبزینه آن گیاه عجیبی است

که در انتهای صمیمیت حزن می روید

در ابعاد این عصر خاموش

من از طعم تصنیف درمتن ادراک یک کوچه تنهاترم

بیا تابرایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

ابد و یک روز

يكشنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۲:۴۲ ب.ظ

سلام ....

فکر کنم فیلم ابد و یک روز رو همه دیدیم ...

برخلاف نظر دوستام که چندین بار این فیلم رو نگاه کردن من هنوز سنگینی اون یه بار نگاه کردن رو شونه هام هست. . ..

از بازیگر انتقادی ندارم اما خود کارگردان و نویسنده ش به عنوان یک بیننده دیدن این فیلم سیاه برام آزار دهنده بود....

طبق شایعات مجازی و واقعی گفتن حمید گودرزی به نوید بازیگر این فیلم بشدت توهین کرده منم برنامه رو از یوتیوب دانلود کردم و خدای من باورم نمیشد بازیگر به این درجه از صاف و سادگی و دقیقا احساس کردم یه نمونه از خودم تو برنامه کپی پیست شده ....واقعا شیفته بی شیله پیله بودن حمید گودرزی شدم هر چند با توجه به معروف بودنش باعث حاشیه ساز شدن زندگیش میشه ....

نباید به نوید توهین می کرد و می گفت پلش ,چون آدم فکر می کنه از حسادت این رو می گه اما دقیقا مدل حرف زدنش و شخصیتش کپی خودم بود وقتی قاطی می کنم ...

آی لاو یو حمید گودرزی 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۰۳
گل بارون زده بهاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی