نوستالژی این روزای من ...

نوستالژی این روزای من ...

صدا کن مرا

صدای تو خوب است

صدای تو سبزینه آن گیاه عجیبی است

که در انتهای صمیمیت حزن می روید

در ابعاد این عصر خاموش

من از طعم تصنیف درمتن ادراک یک کوچه تنهاترم

بیا تابرایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

کیست یا غده؟

چهارشنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۲۷ ب.ظ

سلام ..

دیروز داشتم خودم رو برای امتحان اتوکد امروز آماده می کردم که برادرم زنگ زد و گفت اون یکی برادرم تشنج کرده و حالش وخیمه 

منم بی خیال جلسه رفع اشکال شدم زود خودم رو مرتب کردم رفتم خونه شون ,عموم و پسر عمه م اونجا بودند ..من و زن داداشم و برادرش و برادرای من بسمت کرمانشاه روانه شدیم..تا ساعت 6 عصر هم هیچ دکتری مطبش باز نشد البته من تو خونه این قضیه رو یاد آور شدم ولی وخامت حالت برادری به حدی بود که بقیه این حرفا حالی شون نبود ...

با اینکه خیلی اصرار کردن برم کلاس اتوکد ..قبول نکردم ..

واقعا اگر هم می رفتم چیزی متوجه نمی شدم ..چون ذهنم اونجا بود ..

برادرم تکلم و حافظه اش دچار مشکل شده و خیلی ضعیف و هر چی می خورد بالا می آورد ...

دو تا دکتر رفتیم ..

یکیشون گفت پنج شنبه عمل میشه و دیگری همون لحظه نامه بیمارستان رو نوشت و گفت الان ببرید بستری کنید فردا عملش می کنم ...

و امروز عمل شد (کیست رو با آمپول خارج کردن )اصلا من از این مدل عمل خوشم نمیاد ...

همه دکترا گفتن کیست هست ولی امروز دکتر بعد عمل گفت هم کیست بوده هم غده داشته ..

و این خیلی ناراحت کننده بود و خیلی سخت 

البته من دیگه سرطان رو ب عنوان بخشی از زندگیم قبول کردم..

توکل بخدا 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۲۷
گل بارون زده بهاری

نظرات  (۱)

فرستادین پاتولوژی؟؟؟
امیدوارم همون کیست باشه 
پاسخ:
آره دیشب نمونه ها رو بردیم برای پاتولوژی
ممنونم عزیز ..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی