نوستالژی این روزای من ...

نوستالژی این روزای من ...

صدا کن مرا

صدای تو خوب است

صدای تو سبزینه آن گیاه عجیبی است

که در انتهای صمیمیت حزن می روید

در ابعاد این عصر خاموش

من از طعم تصنیف درمتن ادراک یک کوچه تنهاترم

بیا تابرایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

دل 3

يكشنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۵، ۱۰:۲۲ ب.ظ

ح بهم پیام داد و گفت تو با اون پسره که من رو هک کرده ارتباط داری؟ منم از آنجایی که  آدم رو راستی هستم و حال و حوصله نقش بازی کردن ندارم  و هم اینکه می خواستم بدونه دستش پیش من رو شده و دیگه دست از سر کچل من برداره ، به ح گفتم که اون پسره بهم پیام داده و اونم وحشت کرد ...

و تعجب کرد که من رو هم پیدا کرده ..

بعد گفت ای دی تلگرامم رو هک کرده ..گفتم زیرش نزن همه اون پیام ها خودت بودی ..و اونم دیگه هیچی نگفت ..بعد گفت تو چی گفتی ...منم گفتم به اون طرف گفتم تو یک مریض جنسی هستی و ح هم کلی هم بدهکارم کرد بایت این حرف 

بعد گفتم توقع نداشتم با یه همجنسگرا رابطه داشته باشی 

اونم اندازه 3 صفحه A4 برام تایپ کرد ..

و یه سری دروغ تحویل من داد و گفت من ساده بودم گولش رو خوردم تو گولش رو نخوری ...گفتم من همه مشخصاتم رو اشتباهی بهش دادم و آبروی من نمیره ,گفت با پول یا با تهدید راضی ت می کنه منو نابود کنی 

منم گفتم اونقدر نامرد نیستم شریک آبرو ریزی کسی باشم 

بهش گفتم توقع نداشتم با یه هم جنس گرا رابطه داشته باشی ...

کلی مظلوم نمایی کرد و گفت سرطان پروستات گرفتم و  ..آخرش قاطی کردم گفتم کم مظلوم نمایی کن

بهم گفت اکانت تلگرام و اینستاگرامت رو حذف کن که برات شر نشه ...

منم گفتم این کار رو حتما انجام میدم ..

گفت در حق من خیلی بدی کردی  گفتم بدی من فقط دلداری دادن اون پسره بود ,همین 

به اون پسره پیام داد تو اینستا,گفتم بی خیال ح شو,دیگه هر چی بود تموم شده و...اونم خیلی بهش برخورد ..گفت ح بمن وعده زندگی در آمریکا رو داده ,پولای من رو بالا کشیده و با احساسات من بازی کرده ..و تا دیوونه ش نکنم و آبروش رو نبرم ازش نمی گذرم ...

آخرشم پنجره دیگه ای از دنیای ح رو بهم نشون داد و گفت شاید باورت نشه ولی هدف ح از همه ابن کار هدایت من بوده ..چون اینا اعتقاد دارن اگر کسی در امر به معروف و نهی از منکر با زبان هدایت نشد نیاز به فردی قوی پیدا میشه که تلخی حرام رو بهش نشون بده و لذت حلال رو جایگزین کنه ..

گفت بعد از کات کردنش و خرد کرد شخصیتم  (ارتباط جنسی نوع ارباب و برده ای ) تمام تلاشش رو کرده که من زن بگیرم..

ولی با این تفاسیر ازش نمی گذرم حتی اگر هدف هدایت من بوده باشه 

منم واقعا هنگیدم. .

بهش گفتم می ترسم آخر این قضیه به قتل یکی از شما دوتا ختم بشه پای من وسط بیاد و حیثیتم بره ,برای همین اگر حذف اکانت کردم ناراحت نشی 

خیلی تلاش کرد حذف اکانت نکنم ..ولی واقعا احساس خطر می کردم ...

بهش گفتم مواظب خودش باشه و آخر شب حذف اکانت زدم ..

بخاطر این قضایا دچار شوک شدید شدم ..

ح هم باز پیام داد گفت چرا پیام هارو فور وارد کردی ,منم گفتم من یه دونه از پیام های تو رو براش نفرستادم تو خودت ساده بودی و گولش رو خوردی باهاش حرفای خاک برسری زدی (با یه آدی فیک باهاش س...س چت کرده بود ) و اونم از همون چت برای آبرو ریزی تو استفاده می کنه

به اونم گفتم به اندازه کافی اعصابم خرد شده ,لطفا دیگه پیام نفرست..

نمی دونم خوب کردم یا بد کردم ؟

واقعن جز مواردی بود که خوب یا بد تشخیصش خیلی سخت بود ..

اون پسره گفت دخترا خیلی ساده ن و معمولا به سرعت گول ظاهر و حرفای ح رو می خورن و همه مث تو عاقل نیستند  و معلوم نیست تا حالا به چندین نفر تجاوز کرده (به اسم هدایت اسلامی ) و رهاش کرده و ازم خواست حداقل یکبار با استاد رزمی کار ح صحبت کنم و کمکش کنم تا دست ح رو شه ، اما قبول نکردم ...نتونستم اعتماد کنم و هم اینکه احساس کردم ح زمانی استادم بوده و حق شاگردی و استادی این نیست..

اصلا حالم خوش نیست ..

از کرمانشاه و کرمانشاهی بیزارم ..

از مرد جماعت متنفر شدم ...

دیشب به مسیح گفتم مسیح جان به بابات حق میدم اجازه نده بری باشگاه ، گفت خودمم میدونم عمه ...و حرف رو عوض کرد.

برادرم بشدت مریض هست و همش دچار تشنج و سردرد و سرفه شدید میشه و از اون آدمایی که دکتر رفتن رو قبول نداره...

دیشب به سختی راضیش کردیم بره دکتر ..

حتی حال ندارم برم کلاس اتوکد.

وقتتون خوش





موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۲۴
گل بارون زده بهاری

نظرات  (۱)

برا داداشت ناراحت شدم ):
امیدوارم بهتر بشن به زودی
پاسخ:
ممنونم فدای تو ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی