نوستالژی این روزای من ...

نوستالژی این روزای من ...

صدا کن مرا

صدای تو خوب است

صدای تو سبزینه آن گیاه عجیبی است

که در انتهای صمیمیت حزن می روید

در ابعاد این عصر خاموش

من از طعم تصنیف درمتن ادراک یک کوچه تنهاترم

بیا تابرایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

خداحافظ ای داغ بر دل نشسته

يكشنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۵، ۰۹:۴۹ ق.ظ

سلاااام 

هوای برفی بی نظیری حاکم هست ,فکر کنم 5 سال قبل چنین برفی دیدم 

دیروز هم موقع بارش برف رفتم بیرون ,هیچ کس دلش نیومده بود با چتر بیاد بیرون ,حدود 20 سانت برف اومده شایدم بیشتر ..

البته تو ارتفاعات خیلی بیشتره 

فردا به احتمال زیاد مراسم عزاداری شهدای پلاسکو هست,اگه تهران بودم میرفتم خدا خودش می دونه چقدر ناراحت شدم ,البته این آخرا هم خوشحال بودم که پیکرشون کامل نسوخته و خانواده هاشون جسدی برای دفن کردن دادن ,خدایی نکرده اگر جسدی در کار نبود تا ابد چشم به در بودن,و از این ناراحت شدم که اکثرشون طبقه یک پیدا شدن و این یعنی چن ثانیه برای زندگی زمان نیاز داشتن ...خدا رحمتشون کنه و جایگاهشون بهشت باشه ...

خداحافظ ای داغ بر دل نشسته 

می گویند فردا افسانه خواهی شد...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۱۰
گل بارون زده بهاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی