نوستالژی این روزای من ...

نوستالژی این روزای من ...

صدا کن مرا

صدای تو خوب است

صدای تو سبزینه آن گیاه عجیبی است

که در انتهای صمیمیت حزن می روید

در ابعاد این عصر خاموش

من از طعم تصنیف درمتن ادراک یک کوچه تنهاترم

بیا تابرایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

نازک نارنجی

چهارشنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۵، ۱۲:۰۶ ق.ظ
سییییییلام برای خودم ..امروز رفتم برای دوره نقشه کشی که کرمانشاه بود ,فردا هم کلاس دارم و پس فردا هم ...و هفته ای 3 چهار روز کلاس دارم ...و در مجموع 15 جلسه ...می شد خوابگاه برم ولی حال و حوصله آشپزی نداشتم 
با فیروزه به سمت ترمینال گسیل شدیم ....خوشحال بودم آخرین سرویس نرفته یه خانم از روی کنجکاوی پرسید برای چی کرمانشاه بودی منم احساس کردم از سادگی شه ,گفتم برای کلاس نقشه کشی ,پسر روبروییم پرسید گفت کلاس نظام مهندسی رفتی ؟منم گفتم آره,شما هم تو کلاس بودین ؟
گفت نه ولی می خواستم بیام به خاطر اینکه دانشجوی دکترا هستم وقت نکردم..کمی افسوس خورد و بعد از رشته م پرسید ,تقریبا هم رشته ای بودیم ,خیلییییییی حرف زد ,سرم ترکید ,دیگه همش سرم رو اونور می کردم که حرف نزنه, اونم هی سوال می پرسید ,یکی از استادامونم مشترک بود...گفت و گفت ...اینقدر از خودش تعریف کرد ,ترکید😆😆:
شاگرد اولم و n تا مقاله دارم و....خاطرات مصاحبه دکترا 
راستش منم یه دانشجوی دکترا گیرم میاد تا جاییکه ممکنه اطلاعات ازش می گیرم می گم بدردم می خوره ..برای همین زیاد از اینکه توضیح میداد و حرف میزد ناراضی نبودم...
فقط همون زن فضوله جاشو عوض کرد اومد پشت سر من گردنش رو بسمت پسره کج کرد تا حرفاشو بشنوه..
اونم اینقدر با عشوه حرف میزد منم بزور متوجه میشدم چ می گه 
اصلا حس کردم خودم لات و اوباشم مقابل اون خخخخ
بعد زنه که ار حرفای پسره متوجه نشد رفتن جای خودشون 
خودش و شوهرش دوتا چش غره به من رفتن 
منم اصلا برام مهم نبود ...
بعد وقتی ماشین رسید دیدم اصن دختر پشت سر پسره یه نگاه معنی داری انداخت بهم ...منم فورن پیاده شدم ,منتظر نشدم تا ایستگاه بعدی بره ..بعد پسره هم هم دنبال من اومد گفت جزوه های کلاس رو می خوام ,اگه ممکنه شماره تونو لطف کنید گفتم مشکلی نیس شما هم مث همکلاسیم هستید
البته هدف ایشان باز کردن باب دوستی بود و من ایشان را بد ج دادم در تلگرام 

شبتون خوش 



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۰۶
گل بارون زده بهاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی