نوستالژی این روزای من ...

نوستالژی این روزای من ...

صدا کن مرا

صدای تو خوب است

صدای تو سبزینه آن گیاه عجیبی است

که در انتهای صمیمیت حزن می روید

در ابعاد این عصر خاموش

من از طعم تصنیف درمتن ادراک یک کوچه تنهاترم

بیا تابرایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

پلاسکو

پنجشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۵، ۰۷:۰۶ ب.ظ
سلام 
غمگین شدم بخاطر پلاسکو 
بخاطر آتش نشان 
بخاطر شهیدهایی که بهشون نمی گن شهید..ولی از شهدای زمان جنگ شهیدترن 
بخاطر قهرمانآن ,اسطوره‌هایی که جلوی چشمامون زیر خروار ها سنگ و بتون و آهن زنده زنده دفن شدند ..بخاطر آتش نشانی که بخاطر نبود خون جونش رو از دست داد ...بخاطر بچه هایی که یتیم شدن و زنهای که  بی سرپرست شدن ...
بخاطر مادرایی که جگرشون سوخت..
خدایا به خانواده هاشون صبر بده ...
خدایا خدایا به اونی که الان زیر آواره و نفس می کشه,صبر بده قدرت بده تا نجات پیدا کنه ..
شبتون خوش 
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۳۰
گل بارون زده بهاری

نظرات  (۱)

:(
شهید...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی